تعداد اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت افزایش یافت

تعداد اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت از مرز ۷۰۰ نفر گذشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این موسسه، سیدعباس عظیمی - مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت - با اعلام این مطلب اظهار کرد: خوشحالیم که با گذشت پنج سال از فعالیت این موسسه، امروز می‌توانیم خبر گذر کردن تعداد اعضای این موسسه را از ۲۵۰ نفر به ۷۰۰ نفر اعلام کنیم.

او ادامه داد: اعضای این موسسه از سراسر ایران و در همه رشته‌های هنری از جمله سینما، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، شعر، ادبیات داستانی، هنرهای سنتی و معماری هستند.

عظیمی گفت: موسسه از همه هنرمندان ۶۰ سال به بالای کشور در سراسر ایران و در هر رشته هنری که فعالیت می‌کنند و درجه یک هنری خود را از شورای نظارت و ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته‌اند، درخواست دارد تا با ارسال مدارک خود شامل کپی شناسنامه، کارت ملی، درجه هنری، یک قطعه عکس ۶*۴ به آدرس موسسه یا مراجعه حضوری، نسبت به پیگیری عضویت خود اقدام کنند.

موسسه هنرمندان پیشکسوت مصوبه سال ۱۳۸۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی و از ظرفیت‌های جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است که با هدف تکریم مادی و معنوی پیشکسوتان هنر فعالیت خود را آغاز کرده و از تیرماه ۹۶ به سال ششم فعالیت خود وارد شده است.

این موسسه در خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، خیابان حافظی (ششم)، پلاک ۱۰ طبقه همکف قرار دارد.

501

کد خبر: 821941

وب گردی

وب گردی