دپوی بیش از 100 تن گوشت منجمد در یک سردخانه

رئیس مرکز گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از دپوی بیش از 100 تن گوشت منجمد طرح تنظیم بازار در یکی از سردخانه های شهرستان ملارد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بهمن حسن بیگی افزود : با توجه به گزارش شرکت پشتیبانی امور دام با حضور دستگاه های نظارتی و همراهی رئیس اداره تعزیرات شهرستان ملارد در این سردخانه حضور یافتیم و بیش از 100 تن مرغ منجمد دولتی طرح تنظیم بازار که به مهر استانهای مازندران ، گیلان ، آذربایجان شرقی و تهران ممهور شده بود برخورد کردیم .

وی گفت : با توجه به گزارش بازرسی شرکت پشتیبانی امور دام ، این مرغ ها سهمیه استانهای مذکور بود که به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه در این سردخانه دپو شده بود .

حسن بیگی افزود : این مرغ ها باید به قیمت مصوب هر کیلو 57 هزار ریال میان مردم توزیع می شد که دپوی این میزان مرغ منجمد به عنوان عرضه خارج از شبکه توزیع تلقی می شود و با متخلف برخورد قانونی خواهد شد .

رئیس مرکز گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت : گزارش این تخلف برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان ملارد ارسال شد و حتماً این مرغ های منجمد به مراکز توزیع این مرغ ها که در میادین میوه و تره بار شهرداری و برخی فروشگاه های زنجیره ای پیش بینی شده است منتقل خواهد شد.

حسن بیگی افزود : مرغ های منجمد برای تنظیم بازار و کاهش قیمت مرغ گرم توزیع شده است که متاسفانه برخی افراد سودجو از این فرصت سوء استفاده و آنرا با قیمت بالاتر از قیمت مصوب به برخی فروشگاهها و رستورانها برای تهیه جوجه کباب عرضه می کنند .

703

کد خبر: 821972

وب گردی

وب گردی