ویژگی های رأی اعتماد گیرندگان را تدوین خواهیم کرد

خدابخشی ضمن اشاره به تدوین علمی ویژگی های افراد معرفی شده از سوی رئیس جمهور برای کابینه بعدی گفت: با این طرح مردم هم می توانند به نمایندگان مجلس در این امر کمک کنند

محمد خدابخشی عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد ویژگی های کابینه بعدی دولت برای حل مشکلات مردم گفت: برای این مورد درحال تدوین طرحی علمی هستیم.

وی در ادامه ضمن تأکید بر این نکته که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با در نظر داشتن ویژگی هایی به افراد معرفی شده از طرف رئیس جمهور رأی می دهند و یا اصلا آن ها را قبول نمی کنند اظهار داشت: ما در حال تنظیم کردن شاخص ها و ویژگی هایی هستیم ،که بر اساس آن به این افراد رأی می دهیم و می خواهیم آن را به صورتی علمی در مجلس مطرح کنیم.
عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با این طرح خود مردم به نمایندگان خواهند گفت که نمایندگان به افراد معرفی شده از طرف رئیس جمهور با ویژگی هایی که دارا هستند رأی بدهند یا نه.
نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد این طرح گفت :از ویژگی هایی که در این طرح آمده دارا بودن توانایی های مدیریتی، جسمی، و تخصص های علمی و اهتمام به شایسته سالاری است.
خدابخشی در پایان گفت: مجموعه این ویژگی ها و شاخص ها را به صورت یک طرح علمی به مجلس ارائه خواهیم کرد.

کد خبر: 822027

وب گردی

وب گردی