قدردانی پژوهشگران شرکت‌کننده در مسابقات جهانی ربوکاپ از دکتر فرهاد رهبر

محققان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی که در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن شرکت کردند با قدردانی از ارسال پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، کاروان علمی کشورمان که به سرپرستی دکتر مرتضی موسی‌خانی رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات شرکت و با کسب ۱۸ مقام در لیگ‌های مختلف برای میهن اسلامی افتخارآفرینی کردند، با ارسال پیامی از توجه و حمایت‌های دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

در متن این پیام آمده است:
«استاد گرامی جناب پروفسور رهبر
ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی

پیام ارزشمند جنابعالی به مقام آوران شرکت کننده در مسابقات جهانی ربوکاپ ٢٠١٧ موجب مباهات، دلگرمی و غرور همه پژوهشگران جوان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده‌های این عزیزان فرهیخته شد.

بر خود می‌بالیم که دانشمندی گرانمایه از این مقام علمی با ارسال پیام بسیار دلنشین در نخستین لحظه مخابره پیام به میهن عزیز، تجلیل کردند.

امیدواریم در سایه مدیریت توانمند و با تدبیر حضرتعالی در تحقق بیانات ارزشمندتان که در مراسم بدرقه کاروان علمی مبنی بر توسعه شرکت‌های دانش بنیان و تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی) که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده، بتوانیم گام‌های موثری برداریم.

پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در مسابقات جهانی ربوکاپ ٢٠١٧ ژاپن»

200

کد خبر: 822200

وب گردی

وب گردی