برگزاری «دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین و کاربردی در مهندسی مکانیک» در واحد بناب / مهلت ارسال مقاله تا 10 مهر

«دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین و کاربردی در مهندسی مکانیک» با هدف معرفی زمینه های نوین و کاربردی مطابق با نیازهای علمی و صنعتی کشور، در واحد بناب برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین و کاربردی در مهندسی مکانیک با هدف معرفی زمینه های نوین و کاربردی مطابق با نیازهای علمی و صنعتی کشور، معرفی پژوهشگران این زمینه به جامعه علمی- صنعتی و معرفی پتانسیلهای علمی و آزمایشگاهی لازم در منطقه و سطح کشور در حیطه مهندسی مکانیک، با همت گروه مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه، روزهای اول و دوم آذرماه 96 در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

زئیس واحد بناب و رئیس این همایش، از همه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران دعوت کرد تا در این همایش ملی شرکت کنند.

دکتر سیدعبداله حجتی گفت: بهره مندی از دانش روز جهان و به کارگیری یافته های جدید دانشمندان و پژوهشگران در عرصه های گوناگون علمی نیاز مشترک همه جوامع بشری است. سرزمین ایران اسلامی به عنوان کشوری که همواره و در طول تاریخ، مهد دانش و تجربیات علمی بوده است می تواند با تلاش فرهیختگان و اندیشمندان خود، توانمندی این مرز و بوم را در حوزه های مختلف علمی به اثبات برساند؛ لذا برگزاری همایش های علمی به منظور تبادل اندیشه و ارائه یافته­ ها و نظریه های جدید، امری ضروری است.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش، می‌توانند برای ثبت‌نام، ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محورهای همایش به آدرس اینترنتی www.naame2017.ir مراجعه کنند.

203

کد خبر: 822218

وب گردی

وب گردی