گام سازمان استاندارد برای حمایت از تولید داخلی

برای حمایت از پویش کالای استاندارد ایرانی سازمان ملی استاندارد ایران با بیش از ۷۰۰ هنرمند شاخص کشور وارد همکاری دوجانبه شد.

به گزارش ایسکانیوز، در راستای حمایت از پویش کالای استاندارد ایرانی، زمینه همکاری هنرمندان پیشکسوت با سازمان ملی استاندارد ایران جهت حمایت از فراگیر شدن پویش کالای استاندارد ایرانی فراهم شده تا توسط این قشر ترغیب عموم مردم برای حمایت از خرید کالای ایرانی در دستور کار قر ار گیرد.

موسسه هنرمندان پیشکسوت با بیش از ۷۰۰ عضو ۶۰ سال و بالاتر از موسسات قابل اشاره در میان هنرمندان و مردم محسوب می‌شود که وظیفه تکریم و حمایت از هنرمندان پیشکسوت ایران را عهده‌دار است.

طبق اعلام سازمان ملی استاندارد، در دیداری میان مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با مسئولان سازمان ملی استاندارد بر پیوستن هنرمندان به پویش "کالای استاندارد ایرانی می‌خرم" تاکید و مقرر شد برای پیگیری و اجرایی شدن توافقات جلسات بعدی با حضور هنرمندان پیشکسوت برگزار شود.

علاوه بر این در جلسه مربوطه وظایف و اهداف سازمان ملی استاندارد در راستای حمایت از خرید کالای استاندارد ایرانی تشریح و قرار بر این شد با ترغیب و تشویق تمامی هنرمندان پیوستن به پویش مذکور و حمایت از مصرف کالاهای ایرانی مدنظر قرار گیرد.

منبع: ایسنا

401

کد خبر: 822296

وب گردی

وب گردی