کسب پنج مقام قهرمانی نشان از شایستگی، لیاقت و شجاعت فرزندان برومند این کشور است

دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، قهرمانی تیم‌های رباتیک این دانشگاه را در مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،‌ متن پیام دکتر فرهاد رهبر به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

کسب پنج مقام قهرمانی غرورآفرین و مسرت‌بخش توسط تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی یزد، قزوین و ایلخچی در مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن، نشان از شایستگی، لیاقت و شجاعت فرزندان برومند این کشور است که در این عرصه بار دیگر پرچم مقدس ایران اسلامی را برافراشتند.

بی‌تردید، این درخشش و پیروزی گرانقدر حاصل برنامه‌ریزی هوشمندانه و اعتماد به جوانان خلاق و مبتکری است که توانستند جرات علمی را با حضوری مقتدرانه در این دوره از مسابقات معنا کنند و این امر مقدمه‌ای برای فتح قله‌های افتخار در سایر عرصه‌های علمی خواهد بود؛ امیدوارم که با هدف‌گذاری، حمایت و همت مسئولان و جوانان نخبه دانشگاه، طرح‌ها و برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف علمی نظیر رباتیک به تولید ثروت و رفع نیازهای جامعه بینجامد.

اینجانب، موفقیت ارزشمند و افتخارآفرین تیم‌های رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی را به همه مربیان، دست‌اندرکاران و دانشجویان عزیز تیم‌های رباتیک واحدهای دانشگاهی یزد، قزوین و ایلخچی تبریک می‌گویم و از خداوند منان توفیق روز افزون و سربلندی این عزیزان را مسئلت دارم.»

200

کد خبر: 822326

وب گردی

وب گردی