اسپانسر استقلال خوزستان رایزنی‌ها را آغاز کرد/ نیشکر هفت‌تپه به دنبال خرید امتیاز باشگاه

مدیرعامل شرکت نیشکر هفت‌تپه در حال رایزنی با مسئولان استان خوزستان است تا بتواند امتیاز باشگاه استقلال خوزستان را خریداری کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، باشگاه استقلال خوزستان در فصل گذشته با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم کرد و حتی بازیکنان این تیم در چند دوره زمانی از حضور در تمرینات سر باز زدند. سید سیروس پورموسوی، سرمربی آبی‌پوشان هم پس از پایان فصل به دیگر تیم خوزستانی رفت و هدایت فولاد را برعهده گرفت. همچنین بسیاری از بازیکنان این تیم در فصل نقل‌وانتقالات راهی تیم‌های دیگری شدند.

شرکت نیشکر هفت‌تپه بعد از بازگشت عبدالله ویسی پرداخت بخشی از هزینه‌های قهرمان لیگ برتر پانزدهم را به عهده گرفت و حتی در فصل نقل‌وانتقالات و برگزاری اردو به این تیم کمک مالی کرد. حالا شنیده می‌شود امید اسدبیگی، مدیرعامل شرکت نیشکر هفت‌تپه در حال رایزنی با مسئولان استانی است تا بتواند امتیاز باشگاه استقلال خوزستان را خریداری کند.

در حال حاضر باشگاه استقلال خوزستان زیر نظر اداره ورزش این استان اداره می‌شود اما مسئولان استانی قصد دارند امتیاز باشگاه را واگذار کنند و اسدبیگی امیدوار است با توجه به کمک‌هایی که انجام داده، در اولویت فهرست مشتریان قرار بگیرد. از سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از آن دارد در صورتی که انتقال امتیاز به شرکت نیشکر هفت‌تپه صورت نگیرد، مدیرعامل این شرکت کمک‌های مالی خود را قطع خواهد کرد.

604

کد خبر: 822483

وب گردی

وب گردی