اجرایی ۵۵ درصد مراحل ساخت بیمارستان الغدیر ابهر در یکسال گذشته

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، گفت:با وجود اینکه حدود ۱۰ سال که از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان الغدیر ابهر سپری شده بود،در یک سال اخیر با تلاش دولت و مسئولان ۵۵ درصد اقدامات مربوط به بیمارستان انجام و روز گذشته به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، محمد عزیزی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس در مراسم افتتاح بیمارستان الغدیر ابهر اظهارکرد:در زمان تنگنای مالی دولت، اعتبار مناسب و قابل توجهی برای ساخت و تجهیز بیمارستان الغدیر ابهر اختصاص یافت.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در دولت یازدهم به همت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ حوزه سلامت پیشرفت بسیاری را شاهد بوده و در دولت دوازدهم نیز مجلس از رئیس جمهوری انتظار دارد سکانداری این حوزه را به دکتر قاضی زاده هاشمی بسپارد که در این صورت از مجلس رای 90 درصدی دریافت خواهد کرد.

علیرضا بیگلری در این مراسم بیمارستان الغدیر را ثمره دولت تدبیر و امید دانست و افزود: در سال های اخیر کیفیت خدمات بهداشت و درمان افزایش یافته و مسئولیت این حوزه با مسئولی جهادگر و عالم در وزارتخانه بوده است.

وی یادآور شد: در 4 سال گذشته بیش از 600 پروژه در حوزه سلامت استان زنجان رقم خورد و کیفیت اورژانس استان زنجان ارتقاء یافت و 500 خانه بهداشت و 120 مرکز بهداشتی در استان ایجاد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید سیاست های کلی بر پایه افزایش عدالت در سلامت و دسترسی مردم به خدمات بوده است.

901

کد خبر: 822494

وب گردی

وب گردی