نقش محوری و مؤثر روابط عمومی در تصمیم گیری ها/هنر مدیریت تدبیر در شرایط سخت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: جایگاه روابط عمومی و نقش محوری و موثر آن در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها امری غیر‌قابل اجتناب است.

به گزارش اثیسکانیوز، دکتر سید محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در اولین نشست شورای روابط عمومی این استان گفت: همه ما باید زمان‎‌شناس باشیم و بتوانیم زمان را به درستی مدیریت کنیم و روابط عمومی باید نقش واسط بین هیات رئیسه و بدنه دانشگاه را داشته باشد و با جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات بدنه دانشگاه و انتقال به رأس مدیریت و همچنین آگاه‌سازی بدنه دانشگاه از مصوبات هیأت رئیسه سبب ایجاد آرامش و رشد در محیط کار شوند.

دکتر امیری گفت: جایگاه روابط عمومی و نقش محوری و موثر آن در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و اجرای آیین نامه‌ها امری غیر قابل اجتناب است بلکه روابط عمومی‌ها باید با شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها، مدیریت دانشگاه را در مدیریت و تصمیم‌گیری صحیح در راه رسیدن به هدف یاری رسانند.

وی افزود: هنر مدیریت تدبیر در شرایط سخت است و با برنامه بودن و برنامه‌ریزی صحیح برای انجام کلیه امور، رمز موفقیت هر دانشگاهی است. بنابراین برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و پیش‌بینی مشکلات و موانع احتمالی پیش‌رو امری کاملاً ضروری است و باید با برنامه و خط مشی از پیش تعیین شده مسیر موفقیت را پیمود.

دکتر امیری با اشاره به لزوم همدلی، همراهی و هماهنگی بین واحدها‌ی دانشگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: امروز هدف این جلسه و جمع ما، همفکری است تا بتوانیم به بهترین نحو امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی را به داوطلبان دانشگاه معرفی و آنان را در انتخاب صحیح یاری رسانیم.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: هدف ما تدوین برنامه استراتژیک 20ساله دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان است و لزوم دارا بودن چنین چشم‌انداز بلند مدتی این است که لحظه‌ای و مقطعی تصمیم‌گیری نکنیم بلکه با برنامه و مبتنی بر چشم انداز عمل کنیم.

وی افزود: بحث مدیریت رشته‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در حال بررسی و پیگیری است و متاسفانه وجود برخی رشته‌ها در کلیه واحد‌های استان امری است که باعث متضرر شدن واحدها به خصوص واحدهای دور دست شده است.

دکتر امیری گفت: ما با تمام امکانات در خدمت استان هستیم و یاری‌رسانی به همه واحد وظیفه ماست و سعی کنید با حفظ جایگاه و شأن دانشگاه و استقلال در عین هماهنگی با مرکز استان نسبت به تبلیغات اقدام و خدمات، امکانات و توانمندی‌های دانشگاه را به مشاوران تحصیلی، سازمانها، خانواده‌ها و داوطلبان معرفی کنید.

201

کد خبر: 822536

وب گردی

وب گردی