«نادیده های درونی » ویسی افتتاح می شود

نمایشگاه نادیده‌های درونی که به نمایش آثار فرشته ویسی اختصاص دارد از این هفته افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این گالری،در این نمایشگاه که این هنرمند آخرین آثارش را برای نمایش عرضه کرده است، حدود ۳۰ اثر نقاشی روی دیوار خواهد رفت تا ویسی در آن‌ها با مخاطب خود درباره نادیده‌هایش و آن چیزی که به آن فکر می‌کند، صحبت کند.

ویسی درباره آثارش گفت: نجوای هر ذره در هستی، احساس حقیقی بطن وجود، دریافت و لمس حس درونی، الهام قلبی و ... شهود همچون درخت پر شاخ و برگ زندگی در نگاهم ریشه دوانده و نقاشی‌هایم دست‌چین ثمره ماندگار این درخت پرمعناست، که همچون گوهر در ذهن نقاش می‌درخشند و بر سفیدی بوم خودنمایی می‌کنند تا رنگ بخورند و دیده شوند.

او ادامه داد: نوای ساز هستی و ریتم آهنگ زندگی در هر صدا و هر نگاهی به رنگی است و این رنگ است که با نقش بستن به روی بوم ماندگار و ارزشمند می‌شود. هر زنی، رازی برای گفتن دارد که با نقاشی کردن سعی در بیان هیاهوی سکوتش و ناگفته‌های احساسش و نادیده‌های درونش دارم. در مسیر زندگی هر کسی، لحظه‌هایی نادیدنی هست که چشم دل دریافت می‌کند و بس. پس زمان را کش می‌دهم تا لحظه‌ها طولانی‌تر شوند و با لمس آن لحظات، ثبت‌شان می‌کنم تا بیننده بتواند با تمام وجود شناور شود در احساس دریافت‌شده از نقاشی. نقاشی گویی زنده است و نفس می‌کشد. فقط کافی است با نگاهت لحظه‌ای با او یکی شوی. لمس خواهی کرد حس نابش را و از جام احساسش سیراب خواهی شد. هدف وجودی شخصیت تابلو را درک خواهی کرد. کافی است رها گونه در او محو شوی تا دریافت کنی نادیده‌های دورن را. نقاشی‌های من نه‌تنها متعلق به هر زنی است، بلکه در معنا متعلق به درک لحظه‌هایی ناب، در زندگی هر انسانی است.

این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۹ مردادماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریمخان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک ۲، واحد ۲ مراجعه کنند.

503

کد خبر: 822557

وب گردی

وب گردی