ورود کاروان خادمان رضوی به اندیمشک

با حضور پرشور خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس، کاروان خادمان رضوی وارد شهر یک هزار شهید اندیمشک شد.

به گزارش ایسکانیوز، ظهر امروز با حضور پرشور خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان مدافع حرم کاروان خادمان رضوی وارد شهر یک هزار شهید اندیمشک شد.

مردم سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس در آئین استقبال از این کاروان و با حضور در میدان امام خمینی(ره) این شهرستان و با لبیک‌های یا حسین(ع) و یا رضا(ع) مسیر حرکت خادمین حرم شریفه امام هشتم شیعیان را گلباران کردند.

پیمان جهانگیری در آئین استقبال از کاروان خادمین رضوی در شهرستان اندیمشک، اظهار داشت: توجه به فرهنگ و منطق اهل بیت(ع) مقوله‌ای مهم و ضروری در جهت توسعه اهداف اسلامی و انقلابی ما است.

وی افزود: مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلابی و اسلامی، همواره پشتیبان اسلام و انقلاب بوده‌اند و مردم شهر حماسه ساز شش مهر و چهار آذر از هیچ تلاشی در این جهت دریغ نکرده‌اند.

فرماندار شهرستان اندیمشک ادامه داد: به همین جهت و با حضور خادمان حرم رضوی، ویژه برنامه‌های مختلفی در این شهرستان طراحی و به اجرا می‌رسد تا مسیر تعالی ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران اسلامی بیش از گذشته در شهریک هزار شهید اندیمشک گسترش یابد.

وی گفت: مردم شهر سرداران شهید مدافع حرم در آئین استقبال از کاروان حرم رضوی و با حضور پرشور در میدان امام خمینی(ره) این کاروان را تا حسینیه ثارالله این شهرستان بدرقه و آئین‌های ویژه معنوی را به اجرا رساندند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هم زمان با دهه کرامت امسال برای نهمین سال پیاپی شهرهای مختلف استان خوزستان میزبان خادمان حرم نورانی حضرت امام علیبن موسی الرضا(ع)، شده است.

دیدار با خانواده رزمندگان، جانبازان، شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرمین شریفه اهل بیت(ع) و حضور در بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک و حضور در اماکن مذهبی و فرهنگی بخشی از ویژه برنامه‌های حضور کاروان خادمان رضوی در این شهرستان است.

901

کد خبر: 822605

وب گردی

وب گردی