تاکید رهبر انقلاب به اشراف کامل فرماندهان بر سازمان‌های تحت امر خود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ بنا به فرموده رهبری، فرمانده باید اشراف کامل به امور داشته باشد تا از واقعیت‌های سازمانش با خبر باشد، فرمانده باید هرچه که به او گزارش می‌شود برود و با چشم خود، پیشرفت‌ها را ببیند.

به گزارش ایسکانیوز ، ششمین جشنواره مالک اشتر نیروی دریایی ارتش با حضور فرماندهان و مسئولان این نیرو صبح امروز در ستاد نداجا برگزار شد.

دریادار سیاری در این جشنواره هدف مقوله اشراف را رشد فرماندهان در جهت تحقق انجام ماموریت دانست و گفت: اگر فرماندهان رشد کنند و به یگان تحت امر خود اشراف داشته باشند ماموریت خوب انجام می شود.

وی افزود: ماموریت نیروی دریایی راهبردی ارتش دفاع از مرزهای آبی و حفظ منابع و منافع جمهوری اسلامی ایران در آب های سرزمینی و آزاد است، اما برای انجام این ماموریت یک سلسله اقداماتی باید انجام شود تا ما بتوانیم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: ابعاد مختلف نیروی دریایی ارتش اعم از تجهیزات، نیروی انسانی باید دست به دست هم دهند تا ماموریت‌ها انجام شود ولی چه کسی حلقه اتصال این ابعاد است، مسلما مدیران و فرماندهان هستند ،نقش مدیران و فرماندهان بسیار نقش مهم و تعیین کننده ای است و اگر نباشد آن همت بلند، به طور حتم در انجام ماموریت شکست می خوریم.

سیاری تصریح کرد: همه سلسله مراتب از پایین تا بالا باید دغدغه مقوله اشراف را داشته باشند و به این روند کمک کنند، درست است که اشراف حجم بالایی از کار را می طلبد و قطعا نواقصی وجود دارد اما ارزشمند است چون هدفش رشد فرماندهان است، باید سختی ها تحمل شود تا رشد کنیم پس باید از این منظر به اشراف نگاه کنیم که اشراف برای پیشرفت خودمان است.

وی گفت: بنا به فرموده رهبری، فرمانده باید اشراف کامل به امور داشته باشد تا از واقعیت‌های سازمانش با خبر باشد، فرمانده باید هرچه که به او گزارش می شود برود و با چشم خود، پیشرفت ها را ببیند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه افزود: آنچه که باعث پویایی سازمان ها می شود تغییر و تحول درست است، اگر چنین نباشد در جایی که هستیم باقی می مانیم.

سیاری در پایان گفت: ما همیشه در نیروی دریایی راهبردی ارتش تلاش کرده ایم که تمام تدابیر رهبری را سرلوحه خود قرار دهیم و در آن مسیر حرکت کنیم که البته هرچه پیشرفت داریم به خاطر همین است.

در جریان برگزاری ششمین جشنواره مالک اشتر نیروی دریایی راهبردی ارتش از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

کد خبر: 822619

وب گردی

وب گردی