مرد شیشه ای همسر و پسرش را کشت /قاتل اعدامی دست به دومین جنایت زد

تبهکار «شیشه» ای که6 سال قبل همسرش را به قتل رسانده و پس ازتحمل چند سال زندان با رضایت اولیای دم آزاد شده بود، درجنایتی دیگر پسر جوانش را هم به قتل رساند. صبح دیروز محاکمه این جنایتکاربه اتهام قتل فرزندش در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران برگزار شد واو در دفاع از خود گفت: «به خاطر مصرف مواد مخدرو«شیشه» عقلم را از دست داده بودم و نمی‌دانستم چکار می‌کنم.... اتهام خودم را قبول دارم اما از اتفاقی که افتاده بشدت پشیمانم.»

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایران، بهمن سال گذشته مأموران پلیس در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از کشته شدن پسر نوجوانی خبر دادند که کارآگاهان با حضور در محل جنایت پی بردند این جوان به دست پدرش کشته شده است.
منصوره -خواهرمقتول- به تیم جنایی گفت: «شب حادثه پدرم حدود ساعت 10 شب به خانه آمد و به بهانه اینکه برادر 14 ساله‌ام محمدعلی، مادربزرگ‌مان را اذیت می‌کند، با او درگیر شد.حدود ساعت سه بعد از نیمه شب بود که با شنیدن صدای خس خس نفس‌هایی از خواب بیدار شدم و وقتی چراغ را روشن کردم پدرم را دیدم که روی سینه برادرم نشسته و تلاش می‌کند او را خفه کند. همان موقع با فریاد از مادربزرگم کمک خواستم اما ناگهان یک جسم تیز به بازویم خورد و توان حرکتم را از دست دادم.با این حال خیلی سریع با پلیس تماس گرفتم و مأموران که از راه رسیدند دیدم پدرم هنوز سعی دارد برادرم را خفه کند. با این حال مأموران امیرعلی را از دستان پدرم بیرون آوردند و او را با کمک اورژانس به بیمارستان انتقال دادند اما امیرعلی قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.»
درادامه تحقیقات، کارآگاهان پلیس دریافتند که متهم، شب حادثه در منزل دوستانش شیشه مصرف کرده و پس از مراجعه به خانه با پسرش درگیر شده است. با انتقال عامل قتل به اداره دهم پلیس آگاهی و بررسی سوابق او مشخص شد، مرد 49 ساله پیش از این نیز پس از مصرف «شیشه» و درگیری شدید خانوادگی، همسر 40 ساله‌اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و در دادگاه به قصاص محکوم شده بود. اما با رضایت خانواده همسرش از اعدام نجات یافته و از زندان آزاد شده بود که دست به دومین جنایت زد.
به دستور بازپرس سهرابی، این مرد دوباره دراختیار اداره دهم آگاهی قرار گرفت تا تحقیقات درزمینه سلامت روانی‌اش بررسی شود که با تأیید سلامت روانی متهم از سوی پزشکان قانونی به اتهام قتل عمدی فرزندش بازداشت شد.تا اینکه صبح دیروز به اتهام قتل پسرش در برابر قضات شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت.
پس ازبیان کیفرخواست، عامل جنایت به قضات دادگاه گفت: «شب حادثه شیشه زده بودم و اصلاً نمی‌دانستم که دارم پسرم را خفه می‌کنم. «شیشه» عقلم را از سرم پرانده بود... احساس می‌کردم پسرم همچون یک دیو یا شیطان است که قصد جان مرا دارد. برای همین به سراغش رفتم و او را خفه کردم. حالا هم بشدت عذاب وجدان دارم وهر مجازاتی را می‌پذیرم. من قبول دارم که پدربیرحمی هستم و با مصرف مواد مخدر همسر و پسرم را به کشتن داده‌ام و زندگی خودم را هم نابود کرده ام.»
در پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند تا حکمشان را درباره مرد جنایتکار صادر کنند.

700

کد خبر: 822676

وب گردی

وب گردی