انتقال عده ای از حادثه دیدگان مسجد هرات به بیمارستان‌ تایباد

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد : در پی وقوع حادثه تروریستی در هرات افغانستان، تاکنون ۱۶ مصدوم این سانحه به ایران اعزام و برای ادامه درمان به بیمارستان تایباد منتقل می شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد : در پی وقوع حادثه تروریستی در هرات افغانستان، تاکنون ۱۶ مصدوم این سانحه به ایران اعزام و برای ادامه درمان به بیمارستان تایباد منتقل می شوند.

وی ادامه داد: به منظور انتقال مصدومان حادثه تروریستی هرات، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس مشهد و تربت حیدریه و نیشابور، 5 دستگاه آمبولانس 115 از مشهد، فریمان، تربت جام، تربت حیدریه و سه دستگاه آمبولانس هلال احمر در نقطه صفر مرزی مستقر شدند و تا کنون 16 نفر از این مصدومان به بیمارستان تایباد منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه بیان کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب، ۲۵ نفر تکنسین اورژانس 115، پزشکان جراح و پرستاران به منطقه اعزام تا در کنار کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان تایباد به ارائه خدمت بپردازند.

مصدومان در صورت نیاز به خدمات تخصصی به بیمارستان مشهد منتقل می شوند و بر این اساس نخستین مصدوم با خونریزی مغزی، به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد اعزام و بستری شد.

703

کد خبر: 822709

وب گردی

وب گردی