رایان: امروز پیامی قاطع برای دشمنانمان فرستادیم

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید امضای مصوبه تحریمی کنگره آمریکا علیه روسیه، ایران و کره شمالی، پیامی قاطع از سوی واشنگتن برای دشمنانش بوده است.

به گزارش ایسکانیوز ، پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و در پی امضای مصوبه تحریمی کنگره علیه روسیه، ایران و کره شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «امروز ایالات متحده پیامی قاطع برای دشمنانش فرستاد مبنی بر اینکه آنها باید به‌خاطر رفتارهایشان پاسخگو باشند.»

وی در این بیانیه تصریح کرد: «این تحریم‌ها، مستقیما فعالیت‌های مخرب و ثبات‌زدای ایران، روسیه و کره شمالی را هدف قرار می‌دهند. ما همچنان به استفاده از تمام ابزارهای قدرت آمریکا برای دفاع از این کشور و مردمی که به آنها خدمت می‌کنیم، ادامه خواهیم داد.»

گفتنی‌ست، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه طرح تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی را امضا کرد. کاهش اختیارات رئیس‌جمهور در رفع تحریم‌ها و اعمال تحریم‌های تازه علیه مسکو، موجب شده بود تا کاخ سفید نسبت به امضای این طرح بی‌میل باشد. با این وجود، از آنجا که شمار امضاهای این طرح از دو سوم مجموع نمایندگان بیشتر بود، ترامپ عملا امکان وتوی آن را نداشت.

ایران تاکید کرده است که قانون مزبور، نقض بندهای 26، 28 و 29 توافق هسته‌ای ایران و 1+5 محسوب می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر: 822739

وب گردی

وب گردی