پرفروش ترین آلبوم های موسیقی این هفته کدام است؟

«غمنومه فریدون» حسین علیزاده و کارگردانی پیمان قدیمی پر فروش ترین آلبوم این هفته شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز؛ جایگاه نخست پرفروش ترین آلبوم این هفته به قطعاتی تعلق گرفت که در واقع داستان محاوره و موزون به سبک «قصه‌های کوچه» از یک روستایی است که شادی و خندیدن را در آنجا ممنوع می کنند. فریدون جوان شاداب و خنده روی این آبادی برای دیدن خنده های معشوقه اش «هیچا» اعتراض می کند.

آلبوم «غمنومه فریدون» حسین علیزاده و پیمان قدیمی با همخوانی مهرداد ناصحی، شهرام رکوعی، راحله برزگری، سحر محمدی، آساره شکارچی، عامر شادمان، روشنک کی‌منش و سمیرا محسنی پرفروش ترین قطعه هفته جاری شد. این اثر موسیقایی در واقع بازگشت به ادبیات و موسیقی غافل مانده کوچه و آثاری از این دست است.

در «غمنومه فریدون» هنرمندانی مانند صابر ابر، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، حبیب رضایی، آیدا شاملو، سیامک صفری، ژاله علو، فاطمه معتمدآریا و زنده‌یاد مرتضی‌ احمدی ایفای نقش کرده اند.

پس از آلبوم ادبی«غمنومه فریدون»، «چه حال خوبیه» با ترانه سرایی شهرام جلیلی و تنظیم کوشان حداد و صدای سامان جلیلی دومین جایگاه پرفروش های این هفته را از آن خود کرد. «چه حال خوبیه» با ۹ قطعه به نام‌های «تیک تاک»، «حیف ۲»، «دستمه»، «حماقت»، «چه حال خوبیه»، «راحت مرو»، «حرفای تکراری»، «از دل بی‌قرارم» و «بی‌انصاف» در تیرماه سال 96 منتشر شده است.

جایگاه سوم پرفروش های این هفته به آلبوم «موسیقی برای تار و پیانو» اثر هوشیار خیام و میلاد محمدی تعلق می گیرد. آلبوم «موسیقی برای تار و پیانو» اثر مشترک هوشیار خیام و میلاد محمدی شامل هفت قطعه به نام‌های «در آفتاب»، «در باد»، «در باران»،« در ابر»، «در مه»، «در راه» و «در دل» می شود که پس از پنج سال دوری هوشیار خیام از بازار موسیقی منتشر شده است.

جایگاه چهارم پرفروش های هفته را آلبوم «دوباره عشق» با صدا و آهنگسازی حامد همایون ، تنظیم سامان امامی و ترانه سرایی محمدرضا نظری به خود اختصاص داد. قطعات این آلبوم عبارتند از : «دیوونگی»، «قسمت»، «چه عشقی» ، «نگاهم کن»، «دوباره عشق» ، «می‌روم»، «بارون که زد»، «چنین کنم، چنان کنم» ، «مجنون»، «دنیای من» ، «خدا همین حوالیه»، «شیدایی»، «به چشمات قسم»، «چتر خیس» ، «مردم شهر» ، «آه نکش» ، «جادوی نگاه» و «هیهات» .

درپایان پس از معرفی چهار آلبوم از پرفروش ترین ها، به آلبوم «یعنی درد» با صدای رضا صادقی می رسیم. آلبوم رضا صادقی با دوازده قطعه به نام های «حال بارون»، «یعنی درد»، «همه اون روزا»، «من و یادت»، «معصومانه»، «دل دلا»، «یه چیزی کمه»، «آروم برم»، «همه چی خوبه»، «اولین بارون»، «من دوست دارم» و «دیگه تموم شد» دارد که علاوه بر صادقی،هنرمندانی چون مهران خالصی، مسعود همایونی، بابک بابایی، مهرداد احمدزاده، نیکان، معین راهبر، سعید زمانی، فرشید ادهمی، حدیث دهقان، فواد غفاری، صابر قدیمی و...نیز در ترانه سرایی و ساخت قطعات با او همکاری کرده‌اند. بیشتر قطعه های این آلبوم در مدح شهر بندرعباس و مردمانش سروده شده و صادقی این آلبوم را به اهالی جنوب کشور بویژه بندرعباس تقدیم کرده است.

503

کد خبر: 822745

وب گردی

وب گردی