بلاتکلیفی پرسپولیس به خاطر خلف وعده وزیر

وزارت ورزش مدت‌هاست قصد معرفی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد اما با وجود اظهار نظرهای مختلف در این زمینه از سوی وزیر ورزش و معاونش هنوز این باشگاه اعضای جدید هیئت مدیره خود را نشناخته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، وزارت ورزش مدت‌هاست قصد معرفی اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد اما با وجود اظهار نظرهای مختلف در این زمینه از سوی وزیر ورزش و معاونش هنوز این باشگاه اعضای جدید هیأت مدیره خود را نشناخته است. ابتدا گفته شد تا پایان خردادماه هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال معرفی می‌شوند که برای استقلال این اتفاق با چند روز تاخیر رخ داد. درباره پرسپولیس هم گفته شد تا پایان تیر این اتفاق قطعا رخ می‌دهد اما نه در پایان خرداد و نه در پایان تیر خبری از معرفی اعضای هیئت مدیره این باشگاه نشد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش روز چهارشنبه (دو روز پیش) در حاشیه جلسه هیأت دولت اعلام کرد «امروز اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی می‌شوند» اما باز هم خبری نشد.

پیش از این محمدرضا داورزنی در تاریخ 28 تیرماه دلیل تاخیر بوجود آمده در زمینه معرفی اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را مشکلاتی که در این راه وجود دارد عنوان کرده و گفته بود: «وقتی بخواهید از نیروهای توانمند استفاده کنید، متوجه می‌شوید که بیکار نیستند. می‌بینید آنها مسئولیت‌های مهمی دارند یا بازنشسته بوده و یا به هر دلیلی سازمان بازررسی ایرادی می‌گیرد که طرف دو شغله است.»

ضمن اینکه بیژن ذوالفقارنسب به عنوان یکی از مشاوران وزیر ورزش که حضورش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی شده نیز دلیل تاخیر در انتخاب هیأت مدیره این باشگاه را حساسیتی که در این زمینه از سوی آنها وجود دارد، عنوان کرده بود.

با این حال دلایل اشاره شده نمی‌تواند چندان قانع کننده باشد چرا که بحث انتخاب اعضای جدید برای هیئت مدیره یکی از باشگاه‌های پرطرفدار از قبل از انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد و از طرف دیگر هم استقلال هیأت مدیره‌اش را شناخته است. در حال حاضر که باشگاه پرسپولیس با شکایت‌های متعدد مالی مواجه شده و بازیکنانش نیز از شرایط مالی خود راضی نیستند، شاید این باشگاه بیش از هر زمان دیگری نیاز به توجه از سوی وزارت ورزش دارد و معرفی هر چه زودتر هیئت مدیره این باشگاه حداقل کاری است که وزارت ورزش می‌تواند برای پرسپولیس انجام دهد.

شاید مسئولان وزارت ورزش در برخی انتخاب‌ها و تغییرات احتمالی در هیأت مدیره پرسپولیس هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند و این موضوع دلیل اصلی در تاخیر بوجود آمده در این مسئله است و البته شاید هم تقویم وزارت ورزش با تقویم عادی و معمولی کشور فرق دارد که «پایان خرداد» و «پایان تیر» و «امروز»ِ وزارت و وزیر ورزش هنوز فرا نرسیده است؛ حتی با وجود اینکه نفر اول ورزش ایران وعده می‌دهد.

601

کد خبر: 823006

وب گردی

وب گردی