اکبری:نمازجمعه امتیاز خداوند برای مؤمنان است

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: عزیزانی که در نماز جمعه شرکت می کنند بدانند که این یک فرصت عادی برای تقرب نیست، یک منفعت است تا هر هفته در یک روز جمعه حج را دریافت کنند و ارتباط خود را با صاحب ولادت محکم کنند.

به گزارش ایسکانیوز ؛ حجت الاسلام حاج علی اکبری در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران افزود: سالروز ولادت مولاعلی ابن موسی الرضا (ع) را به محضر مقدس فرزند ایشان و نائب بزرگوارشان رهبر عالیقدر تهنیت عرض می کنم و امیدوارم از برکات این روز همه بهره مند شوند.

وی ادامه داد: انسان مؤمن همیشه به دنبال فرصت ناب برای برقراری ارتباط نزدیک با خداوند است و روز میلاد امام (ع) فرصتی مناسب برای برقراری این ارتباط است.

حاج علی اکبری افزود: روز ولادت امام (ع) روز امید، شوق، استغفار، توبه و برکت است.

وی تصریح کرد: نماز جمعه یک فرصت عادی برای تقرب نیست، یک امتیاز و منفعتی است که خداوند برای مؤمنان قرار داده است که هر هفته ارتباط خود را با صاحب ولادت محکم کنند.

وی گفت: در سال 148 در شهر مدینه منوره در خانه حضرت موسی ابن جعفر امام کاظم (ع) تور سینای دیگری برای اهل بیت و از مادر جلیل القدری که خود ستاره ای در بین مادران اهل بیت است دیده به جهان گشود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: سالها قبل از ولادت امام رضا(ع)، امام صادق(ع) به پدر ارجمند این امام بشارت داد که باخبر باش، عالم اهل بیت (ع) در وجود توست و دوباره خداوند اراده کرده است بشریت علی را دوباره تجربه کنند.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد به رضای خدا دست پیدا کند به دست امام رضا (ع) و با محبت او می تواند.

حاج علی اکبری در پایان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران هدیه حضرت رضا (ع) به ملت ایران است.

301

کد خبر: 823077

وب گردی

وب گردی