مرگ پسر جوان پس از سقوط در چاه فاضلاب/ تصاویر

پسر جوان بر اثر سقوط در چاهی به عمق ۳۰ متر که هفت متر از آن مملو از آب و فاضلاب بود، جان باخت.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه خبری 125، ساعت 16:30 روز گذشته سقوط پسر جوان به داخل چاه در یک منزل قدیمی به سامانه 125 اعلام شد که بی‌درنگ نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه 106 و تیمهای نجات 4 و 10 به محل حادثه در دارآباد، خیابان صومعه‌زاده اعزام شدند.

رضا امیری‌یگانه معاون منطقه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد جوانی نوزده ساله به علتی نامعلوم به داخل چاهی که داخل حیاط و در کنار دیوار خانه قدیمی وجود داشت، سقوط کرده است.

وی افزود: آتش‌نشانان به سرعت تجهیزات ویژه حوادث چاه را بر روی دهانه چاه قرار دادند، یکی از آتش‌نشانان برای ارزیابی به داخل چاه فرستاده و مشخص شد عمق چاه حدود 30 متر و هفت متر آن، مملو از آب و فاضلاب است.

معاون منطقه سه عملیات آتش‌نشانی با اشاره به وضعیت بسیار ناایمن وضعیت چاه خاطرنشان کرد: تنگ بودن دهانه چاه و همچنین حجم زیاد آب در داخل چاه، کار را برای آتش‌نشانان بسیار سخت و طاقت‌فرسا کرده بود به همین دلیل نیروها ساعتها برای نجات جوان سقوط کرده، تلاش کردند.

امیری ادامه داد: سرانجام پس از حدود پنج ساعت تلاش بی‌وقفه، آتش‌نشانان موفق شدند به پیکر پسر جوان دسترسی پیدا کرده و با مشقت بسیار زیاد، وی را از داخل چاه به بیرون منتقل کنند که پس از معاینات عوامل اورژانس مشخص شد متأسفانه وی در همان لحظات اولیه پس از حادثه جان باخته است.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و دادن تذکرات ایمنی لازم به اهالی خانه، به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه مراجعت کردند همچنین تحقیقات درباره علت و چگونگی بروز این حادثه مرگبار در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در حال انجام است.

700

کد خبر: 823082

وب گردی

وب گردی