خطیب جمعه شهرکرد: کسانی که با دشمن سازش می‌کنند در حقیقت گمراه هستند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ایران برای دین و ایمانشان در برابر نظام طاغوت ایستادند و دست نظام سلطه را کوتاه کردند اکنون نباید با آنها تعامل داشته باشند چرا که کسانی که با دشمن سازش می‌کنند در حقیقت گمراه هستند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: در واقع در مراسم تنفیذ مشروعیت رأی مردم به وسیله ولی فقیه تایید می‌شود.

وی افزود: پس از مراسم تنفیذ باید دولت، مجلس و همه نهادها تحت امر ولی فقیه باشند که متاسفانه برخی از این مسیر خارج می‌شوند اما بدانند که مردم می‌بینند و رصد می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سالگرد مشروطه بیان کرد: صدور حکم مشروطه تحت فشار مردم و مشروطه‌خواهان انجام شد اما متاسفانه آنچه که مردم و مشروطه‌خواهان خواستار آن بودند اتفاق نیفتاد.

نکونام خاطرنشان کرد: مشروطه تاریخ عبرت‌ساز برای مردم است برای اینکه اجازه ندهیم دین و شرع کم رنگ شود.

وی با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن گفت: این حادثه سال‌ها پیش اتفاق افتاد اما این جنایت بزرگ بیانگر روحیه وحشی‌گری آمریکا است که هیچ‌گاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران از اقشار زحمت‌کش جامعه هستند که با بعضی نامهربانی‌ها روبه‌رو می‌شوند زیرا که می‌خواهند پرده از حقایق بردارند.

نکونام با بیان اینکه البته به همین علت خطراتی نیز آنها را تهدید می‌کند، بیان کرد: نفاق باید رسوا و حق و حقیقت نمایان شود و خبرنگاران باید خطرات و تهدیداتی که برای نظام است را بیان کنند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم خاطرنشان کرد: مومنان باید مراقب نظام سلطه باشند و با آنها دوستی و تعامل نداشته باشند.

خطیب جمعه شهرکرد تصریح کرد: مردم ایران برای دین و ایمانشان در برابر نظام طاغوت ایستادند و دست نظام سلطه را کوتاه کردند اکنون نباید با آنها تعامل داشته باشند چرا که کسانی که با دشمن سازش می‌کنند در حقیقت گمراه هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خانواده اصل و ریشه است، گفت: در اصلاح خانه و خانواده خود هیچ‌گاه مایوس نشوید.

نکونام با تاکید بر جلوگیری از کم‌رنگ شدن ارزش‌های اسلامی در جامعه بیان کرد: لازم است برای حفظ وحدت در درون و حفظ ارزش‌ها در بیرون تلاش و در برابر نظام سلطه ایستادگی کرد.

901

کد خبر: 823105

وب گردی

وب گردی