بوناچیچ: گل‌ها را نادیده بگیریم، شاهد بازی برابری بودیم!

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و اگر گل‌ها را نادیده بگیریم، شاهد بازی برابری بودیم!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، لوکا بوناچیچ پس از شکست سه بر صفر گسترش فولاد مقابل ذوب‌آهن، اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم اما پس از به ثمر رسیدن گل دوم تمرکزمان را از دست دادیم به همین دلیل خوش شانسی به سمت ذوب‌آهن رفت و توانستند پیروز میدان باشند.

وی درباره اینکه گسترش فولاد در 2 هفته اخیر 7 گل دریافت کره و انتظارات از این تیم بیشتر است، افزود: حدود 2 ماه در کنار بازیکنان بوده‌ام و اگر گل‌های این دیدار را نادیده بگیریم در مجموع بازی برابری را شاهد بودیم، در حالی که در تیم حریف تبریزی 3 فصل پیش بازیکن جوانی بود که به این تیم آمد و پس از 3 فصل به یک مهاجم پخته بدل شده و باید دانست برای این ذوب‌آهن 3 فصل زمان گذاشته شده است.

سرمربی گسترش فولاد درباره تفاوت ذوب‌آهن امروز با سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: 3 سال در ایران نبودم اما درباره ذوب آهن می‌توانم بگویم که 3 سال پیش ذوب‌آهن همانند گسترش امروز بازیکنان بسیار جوانی داشت و 3 سال بازیکنان این تیم در کنار یکدیگر تجربه کسب کردند.

وی تصریح کرد: کیفیت تیم ذوب‌آهن بسیار بالا رفته و ساختار این تیم مشخص بوده و همه بازیکنان به وظایف خود به خوبی آگاه هستند، در آن زمان تیم مرحله جدیدی را آغاز کرده بود اما امروز و پس از فصل بازینان این تیم تجربه لازم را کسب کرده و همین مسئله بازی را به نفع ذوب آهن تمام کرد.

بوناچیچ درباره تعویض تیموریان با نیما مختاری و اینکه این بازیکن با تجربه انتظارات را برآورده کرده، تصریح کرد: نیما مختاری و ابرقویی 2 بازیکن 19 ساله ما هستند و تعویض ما از قبل برنامه‌ریزی شده بود و نیمه دوم بر اساس برنامه آندو به زمین آمد، ما نیاز به تجربه این بازیکن داریم تا جوانان ما را بسازد آندو نیز نیاز به زمان دارد تا به سطح واقعی خود بازگردد.

601

کد خبر: 823166

وب گردی

وب گردی