اقدام دانشگاه آزاد اسلامی در نگهداشت نخبگان بزرگترین خدمت به کشور است

مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در طول 5 سال گذشته این تنها برنامه‌ای است که با این شکوه توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌‌شود و همین نشان می‌دهد که دکتر ولایتی چقدر اهمیت زیادی برای نخبگان قائل است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر داود ثمری در این مراسم از حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و سایرین برای شرکت در مراسم استقبال از قهرمانان رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کرد و گفت: «در طول 5 سال گذشته این تنها برنامه‌ای است که با این شکوه توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌‌شود و همین نشان می‌دهد که دکتر ولایتی چقدر اهمیت زیادی برای نخبگان قائل است.»

مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «مسابقات جهانی رباتیک شاید بزرگترین رویداد جهانی است که بیش از 50 کشور دنیا در آن حضور جدی دارند. تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این دوره مانند دوره‌های گذشته حضور جدی و موثری داشت.»

او افزود: « در کشور ژاپن به تیم دانشگاه آزاد اسلامی توجه زیادی می‌شد، دکتر موسی‌خانی برای این بالندگی تلاش بسیاری کرده‌اند و مطمئنا همه ما باید از امشب تلاش‌هایمان را مضاعف کنیم.»

ثمری گفت: «وظیفه دانشگاه آزاد اسلامی برای نگهداشت نخبگان بسیار سنگین است و مطمئنا اقدام این دانشگاه در خدمت به نخبگان و جذب و بورس آنها، بزرگترین خدمت به کشور خواهد بود.»

بیست و یکمین دوره مسابقات ربوکاپ 2017 ژاپن از 5 الی 8 مرداد با حضور بیش از 3 هزار نفر در قالب بیش از 500 تیم از بیش از 50 کشور جهان از قبیل ایران، آمریکا، آلمان، برزیل، چین، هلند، کانادا، تایوان، برزیل، انگلستان و ... در شهر ناگویای ژاپن برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که در دو بخش بزرگسالان و دانش‌آموزی برگزار شد، تیم‌های کشورمان توانستند به ترتیب با کسب 10 و 9 مقام مختلف (در مجموعه 19 مقام قهرمانی) در جایگاه دوم از نظر تعداد مقام‌های کسب شده قرار بگیرند. از این بین 5 مقام قهرمانی (شامل 3 مقام اول و دو مقام سوم) توسط افتخارآفرینان دانشگاه آزاد اسلامی به دست آمد.

گفتنی است بیست‌ودومین دوره مسابقات جهانی رباتیک به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

203

کد خبر: 823270

وب گردی

وب گردی