انقلاب مانند غربال هم ریزش و هم رویش دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این انقلاب مانند غربال است و هم ریزش و هم رویش دارد اظهار داشت: در مقابل ریزش‌ها رویش‌های بسیار خوبی وجود دارد که مایه افتخار و سربلندی است.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار دانش‌آموزان خواهر شرکت کننده در دوره ولایت سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی اظهار داشت: این انقلاب و این تفکر بسیجی و حق‌جویی و حرکت‌های پرشتاب جهادی برخواسته از آرزوهایی است که گذشتگان ما قرن‌ها به انتظارش نشسته بودند اما در زمان ما رقم خورد.

وی افزود: مردمی خواهند آمد که اوصاف آنها دین است و در مقابل زورگویی‌ها مقاومت می‌کنند مانند هسته مقاومتی که امروز از ایران شکل گرفته و نفوذ این هسته مقاومت در خارج ایران گسترش می‌یابد و خود را در فلسطین و نیجریه نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این انقلاب برای جوانان و نسل‌های آینده است یادآور شد: ریشه این انقلاب قرآن است.

عبادی با اشاره به اینکه این انقلاب مانند غربال است و هم ریزش و هم رویش دارد اظهار داشت: در مقابل ریزش‌ها رویش‌های بسیار خوبی وجود دارد که مایه افتخار و سربلندی است.

وی با بیان اینکه جوانان در آزمایش بزرگ آخرالزمان قرار گرفته‌اند افزود: دوره آخرالزمان است و دوره بسیار سختی است و دین نگه‌داشتن سخت‌تر از آتش نگه‌داشتن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انسان برای اجرای عدالت و سیر به سوی خدا آفریده شده است و این انقلاب از جان عزیزتر است و باید محکم آن را حفظ کنیم.

عبادی با بیان اینکه این انقلاب اندیشه، فکر و ارزش است بیان کرد: این انقلاب حق جویی، عدالت طلبی، تنفر از هرگونه مکر و فریب و ظلم ستیزی و آرمان صداقت است.

کد خبر: 823352

وب گردی

وب گردی