حسینی شاهرودی: نگاه تیم اقتصادی  کابینه دوازدهم به درون باشد

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تیم اقتصادی کابینه دوزادهم گفت: باید برای حل مشکلات معیشتی، تیم اقتصادی کابینه دوازدهم منسجم و نگاه آن ها به ظرفیت های داخلی باشد.

حسن حسینی شاهرودی دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز ضمن تأکید بر روی کار آمدن کابینه دوازدهم گفت: کابینه دوازدهم باید دغدغه رونق اقتصادی و مشکلات مردم را داشته باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت دوازدهم باید از افرادی قوی تشکیل شده و دارای انسجام درونی باشد.

شاهرودی با اشاره به انسجام نداشتن دولت یازدهم بیان کرد: تیم اقتصادی کابینه دوازدهم باید با دیدی مشترک و با هم فکری و انسجام درونی به توسعه مسائل اقتصادی کشور نگاه کنند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد نجات اقتصادی کشور گفت: برای این کار باید مسئولان اقتصادی از دورن با هم هماهنگ و منسجم باشند و از ظرفیت های کشور استفاده کنند.

وی ادامه داد: مدیران اقتصادی با نگاهی انقلابی و مدیریتی پویا و امروزی نه با نگاه و مدیریت سال 58 بلکه با روحیه سال 58 و با شیوه هایی به روز و با در نظر داشتن آینده باید برای حل مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند.

شاهرودی در مورد حل مشکلات معیشتی مردم اظهار داشت: باید ساختار های اقتصادی را اصلاح کنیم و برای تأمین معیشت مردم تولید را رونق بخشیم چون جز تولید راه دیگری برای این کار نیست.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان تاکید کرد : برای تقویت تولید باید هزینه های آن را کاهش داد و قوانینی برای تسهیل آن تصویب کرد ،دیپلماسی اقتصادی را هم در حوزه سیاست خارجی باید به کار برد.

کد خبر: 823370

وب گردی

وب گردی