بررسی عملکرد دروازه بانان لیگ برتر/ ده خسوس آخر  و شیخ ویسی بهترین دروازه بان  شد

تا کنون در دو هفته اخیر مسابقات لیگ برتر تعداد گل های زیادی از خط دروازه ها عبور کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته دو مسابقات لیگ برتر بیشترین تعداد گل را داشته است و در این گزارش عملکرد دروازه بانان را بررسی کردیم که در این میان ده خسوس ضعیف ترین آمار را داشته است.

در صدرجدول دروازه بانان وحید شیخ ویسی قراردارد.این دروازه بان تا کنون هیچ گلی نخورده و دو کلین شیت در کارنامه خود دارد.

وحید شیخ ویسی

این دروازه بان در دو هفته اخیر دروازه اش را بسته نگه داشته و هیچ گلی دریافت نکرده است.شیخ ویسی با عملکرد درخشان مقابل دو تیم قدرتمند تراکتور و استقلال جزو بهترین بازیکنان زمین بوده و حتی چند موقعیت صد در صد گل را از مهاجمان گرفته است.

علیرضا بیرانوند

دروازه بان پرسپولیس که تنها یک گل خورده است عملکرد خوبی در این دو هفته داشته و حتی در بازی با تراکتور سازی دو موقعیت گل مهاجمان را خراب کرد و مانع باز شدن دروازه اش شد.این دروازه بان در سال جام جهانی در تلاش است تا با نشان دادن عملکرد خوب خود در ترکیب اصلی قرارگیرد.

شهاب گردان

دروازه بان سابق تیم ملی که در تیم پرسپولیس هم حضور داشت.او در این فصل در تیم متحول شده پدیده عملکرد خوبی داشته و تا کنون یک گل دریافت کرده است.او رقابت نزدیکی با بیرانوند دارد و می خواهد خود را به کی روش تحمیل کند.

مهدی رحمتی

این دروازه بان در بازی با صنعت نفت آبادان دروازه اش باز شد.با این تفاوت که شاگردان منصوریان در بازی با استقلال خوزستان بازی یکطرفه ای داشتند و این تیم حمله ای روی دروازه رحمتی نداشت.

رشید مظاهری

دروازه بان ذوب آهن عملکرد خوبی در دو هفته اخیر داشت و حتی در بازی با گسترش فولاد دو واکنش خوب از خود نشان داد و دروازه اش را بسته نگه داشت. مظاهری تا کنون دو گل دریافت کرده و آن هم در بازی نخست مقابل سیاه جامگان بود که یکی از آنها گل به خودی بود.

میلاد فراهانی

میلاد فراهانی دروازه بان نفت تهران تا کنون دو گل دریافت کرده و در هربازی یک گل از حریفان دریافت کرده است.او از سال گذشته تنها دروزاه بان نفت تهران بوده که امسال هم در لیگ هفدهم درون دروازه قرارگرفته است.

محسن فروزان

هرچند تیم پارس جنوبی در صدرجدول قراردارد اما این دروازه بان در دو هفته گذشته 3 گل از حریفان دریافت کرده است.فروزان دربازی با پیکان دو گل دریافت کرد و در چند موقعیت هم دروازه اش را نجات داد تا تیم تار تار 3ه امتیاز بازی را بگیرد.

محمد رضا اخباری

اخباری در دو هفته اخیر 3 گل دریافت کرده و در بازی هفته دوم دو گل از صنعت نفت درایفت کرد تا آمارش ضعیف شود با این حال او در تلاش است تا در سال جام جهانی به تیم ملی دعوت شود و به روسیه برود.

ناصر سالاری

این دروازه بان در بازی نخست مقابل استقلال دروزاه اش را بسته نگه داشت اما در بازی سایپا سه گل دریافت کرد. او با عملکردی که داشت رتبه 9 دروازه بانان را به خود اختصاص داده است.

حامد لک

لک در بازی های اخیر سه گل دریافت کرده است.این دروازه بان در بازی با پرسپولیس دو گل دریافت و کرد و در بازی با نفت تهران هم یک گل دریافت کرد تا مجموع گل هایش به عدد 3 برسد.

فرزین گروسیان

دروازه بان تیم تراکتور که با جدایی اخباری از این تیم فرصت کرد خود را به ترکیب برساند. او در بازی های اخیر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس و استقلال خوزستان 3 گل دریافت کرده است.

محمد ناصری

دروازه بان سیاه جامگان تا کنون 3 گل دریافت کرده و در بازی روز گذشته تیمش مقابل سپیدرود یک گل دریافت کرد و در بازی با ذوب آهن هم دو گل دریافت کرد.او عملکرد خوبی در این تیم در فصل گذشته داشت.

رحمان احمدی

این دروازه بان تا کنون 4 گل دریافت کرده و در بازی روز گذشته تیمش پیکان مقابل پارس جنوبی 3 گل دریافت کرد. او در بازی هفته نخست تنها یک گل درافت کرد.او تا سال گذشته جزو بازیکنان ثابت تیم ملی بود.

سید محمد حسینی

این دروازه بان جوان که تجربه زیادی در لیگ برتر ندارد تا کنون 4 گل دریافت کرده و در بازی آخر سپیدرود مقابل سیاه جامگان دو گل دریافت کرده است و در بازی اول هم دو گل خورده بود.

مهدی صدقیان

دروازه بان جوان سپاهان در بازی آخر تیمش مقابل پدیده 4 گل دریافت کرد و آمار ضعیفی از خود به نمایش گذاشت.همچنین او در هفته اول هم یک گل دریافت کرد تا مجموع گل های خورده سپاهان به 5 برسد.

فرناندو ده خسوس

این دروازه بان با دریافت 7 گل از حریفان در دو بازی ضعیف ترین آمار را از خود به جای گذاشت.او در هر دو بازی بالای 3 گل دریافت کرد و در رتبه آخر جدول گلزنان ایستاد.

کد خبر: 823378

وب گردی

وب گردی