افزایش  ظرفیت و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید

مدیرکل سابق حراست وزارت علوم ضمن بیان این نکته که ظرفیت و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدیریت جدید ممکن شده است از زیرساخت های مناسب این مجموعه علمی سخن گفت.

اصغر زارعی مدیرکل سابق حراست وزارت علوم در دولت نهم با اشاره به مدیریت شایسته دکتر ولایتی رییس هیات موسس دانشگاه آزاد در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: دانشگاه آزاد بیش از 3 دهه از عمر خود را سپری کرده و به نوعی یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاهی منطقه خاورمیانه است. این دانشگاه در واحدهای خود نیمی از قشر دانشجویی ما را در سراسر کشور پذیرش کرده و خوشبختانه توانسته است این جهاد علمی را با راه اندازی واحدهای بین المللی به کشور های همسایه ایران انتقال دهد.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد در طول 3دهه اخیر از رشد فزاینده ای برخوردار بوده و توانسته است با جذب ظرفیت ها و امکانات انسانی و علمی زیرساخت های بسیار مناسبی را در میان دانشگاه های کشور کسب کند.

زارعی عنوان کرد: ظرفیت و توانمندی های دانشگاه آزاد حتی در کوچکترین واحدهای دانشگاهی این مجموعه مشهود بوده که باید توجه داشت این موضوع نیازمند مدیریت توانمند، قوی و بالایی است که در دوره های گذشته تاکنون از آن برخوردار بوده است.

او اضافه کرد: البته این مجموعه بزرگ علمی نیازمند تحول و تعالی برای همسانسازی ،متناسب سازی و متوازن سازی مطالبات دانشگاهی داشت و با تغییری که در مدیریت دانشگاه آزاد بعد از مدیریت دکتر جاسبی اتفاق افتاد انتظار می رفت که این روند بهتر و بالاتر رود.

او با اشاره به اینکه این انتظارات در دوران دکتر دانشجو روند متناسبی داشت تصریح کرد: اما با تغییر ریاست دانشگاه آزاد بعد از دکتر دانشجو متاسفانه سرعت و شتاب لازم برای رسیدن به اهداف مدنظر تا حد زیادی گرفته شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دوره اخیر با تغییراتی که بعد از فوت آیت الله هاشمی و انتصاب دکتر ولایتی به عنوان یک چهره فرهیخته علمی و اندیشمند جهان اسلام و ایران ایجاد شد خوشبختانه افرادی با ظرفیت های بسیار بالای علمی مانند دکتر موسی خانی معاونت پژوهش و فناوری جدید دانشگاه آزاد به کار گرفته شد که امیدواریم با این دست از تغییرات چشمگیر شاهد موفقیت و پیشرفت های هرچه بهتر و بیشتر دانشگاه باشیم.

200/202

کد خبر: 823692

وب گردی

وب گردی