اجرای طرح فرهنگی جوانه ها در منطقه 7

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 ازاجرای طرح فرهنگی جوانه ها در این منطقه به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: مطابق با اجرای دستورالعمل معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با موضوع اوقات فراغت داستان تابستان و برپایی 110 پایگاه تابستانه در 110 مسجد شهر تهران، با همکاری مساجد منطقه 7 نیز پایگاه های تابستانی در مساجد منتخب منطقه راه اندازی شده است.
به گفته وی در نواحی پنجگانه این منطقه، مساجد رسول الله (ص)، نوریان، خرقانی، امام عصر (عج) و امام سجاد(ع) پایگاه های تابستانی دایر شده است و تا 18 شهریور ماه برنامه های متنوعی برای شهروندان برگزار می شود.
معاون شهردار منطقه 7 در ادامه از شناسایی سیصد خانواده کم‎برخوردار در سطح منطقه خبر داد و گفت: افراد نیازمند و کم برخوردار می‎توانند با مراجعه به سایت حامی در آنجا ثبت نام کنند. تاکنون سیصد خانواده نیازمند در سطح منطقه شناسایی و کمک‎هایی به آن‎ها صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه خانواده‎های کم برخوردار به کمک سرای محلات و کلینیک‎های سطح منطقه شناسایی می شوند، اظهار داشت: شهرداری منطقه به عنوان یک نهاد اجتماعی، نگاه ویژه‎ای به این قشر داشته و برنامه‎های ویژه‎ای برای خدمت رسانی به آن‎ها اجرا کرده است.
غلامی با اشاره به اینکه افراد نیازمند و کم برخوردار می‎توانند با مراجعه به سایت حامی در آنجا ثبت نام کنند، گفت: طرحی به عنوان«هبه» در سطح منطقه در حال اجرا است که در آن افرادی که در منزل خود وسیله‎ای را احتیاج ندارند می‎توانند در اختیار شهرداری منطقه قرار دهند تا شهرداری آن را به دست افرادی که نیازمند هستند برساند.
وی با بیان این مطلب که تا این لحظه حدود 300 خانواده کم برخوردار در سامانه حامی ثبت نام کرده‎اند، اظهار داشت: سعی شده در غالب رفع مشکلات این خانواده‎ها افراد نیازمند در صورت نیاز به بیمارستان‎ها و یا کلینیک ترک اعتیاد معرفی شوند.

701

کد خبر: 823710

وب گردی

وب گردی