فرشاد پیوس: به انتخاب وزارت ورزش اعتماد دارم و احترام می گذارم/ پرسپولیس برای موفقیت های بزرگ شانس زیادی دارد

کاپیتان اسبق پرسپولیس انتخاب اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را مثبت ارزیابی کرد و شرایط این باشگاه را برای موفقیت های بزرگ خوب دانست.

به گزارش ایسکانیوز،فرشاد پیوس در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: به انتخاب وزارات ورزش و جوانان برای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعتماد دارم و احترام می گذارم چرا که می دانم صلاح این باشگاه مد نظر قرار گرفته است.
گلزن نامدار تاریخ فوتبال ایران گفت: سه عضو قبلی هیات مدیره از دلسوزان پرسپولیس هستند و طی یکسال گذشته هم شرایط را برای موفقیت این باشگاه فراهم کردند و عملکرد خوبی ارائه دادند . بدون شک دو عضو جدید هم با توجه به مشکلات پرسپولیس به نظر می رسد در مباحث اقتصادی می توانند این باشگاه را به درآمدزایی برسانند تا بسیاری از مشکلات بزرگ این باشگاه پرطرفدار حل شود.
پیوس گفت: پرسپولیس یکی از سال های خوب خود را سپری می کند که حتی می تواند به موفقیت های بزرگتر دست یابد به همین دلیل با توجه به آغاز لیگ برتر فوتبال و در پیش بودن جام حذفی همچنین ادامه لیگ قهرمانان آسیا ،سال سختی در پیش است اما با تعامل و دوستی در مجموعه مدیریتی باشگاه امکان موفقیت در همه این جام ها بیشتر خواهد شد.
آقای گل اسبق فوتبال ایران گفت: با توجه به سال سختی که پرسپولیس پیش رو دارد تجربه مدیرعامل و دیگر اعضای مجموعه می تواند شرایط را حتی بهتر از قبل برای رسیدن به موفقیت بزرگ که همانا فتح لیگ قهرمانان آسیاست رهنمون سازند.

602

کد خبر: 823775

وب گردی

وب گردی