نباید صرفا واردکننده تکنولوژی باشیم

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امر تولید با تاکید بر حمایت از تولید داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان ابراز امیدواری کرد که کشور صرفا واردکننده تکنولوژی بناشد.

به گزارش ایسکانیوز، رضا رحمانی در مراسم امضای قرارداد انتقال تکنولوژی طراحی و ساخت تابلوهای برق از شرکت جابون به شرکت الکتروشیلد روسیه با اشاره به اینکه سیاست‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت از تولید داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان است، اظهار کرد: امیدواریم کشور صرفا واردکننده تکنولوژی نباشد و بتواند در راستای تولید داخل هر چه بیشتر و بهتر گام بردارد.

او با تاکید بر اینکه همکاری اقتصادی با شرکت‌های کشورهای روسیه و CIS از اولویت‌های کشور است، عنوان کرد: ایران و روسیه با توجه به سیاست‌ها و جمعیت کشورهای منطقه همکاری های مختلفی دارند و با توجه به اینکه دو کشور مذکور بیشترین تعداد همسایه را از لحاظ جمعیت به خود اختصاص داده‌اند، باید در راستای همکاری هر چه بیشتر با توجه به بازار منطقه‌ای حرکت کنند.

در پایان این مراسم قرارداد انتقال تکنولوژی طراحی و ساخت تابلوهای برق از شرکت جابون به شرکت الکتروشیلد روسیه با حضور مسئولان وزارت صنعت در محل ساختمان این وزارتخانه به امضا رسید.

منبع: ایسنا

402

کد خبر: 823791

وب گردی

وب گردی