ضرورت تدوین آیین نامه قانون پیشگیری از تقلب در آثار علمی

قائم مقام وزیر علوم بر ضرورت تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان حوزه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و حقوقی وزارت علوم برای تدوین آیین نامه قانون پیشگیری از تقلب در آثار علمی تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد سعید تسلیمی در بیست و سومین نشست شورای مدیران وزارت علوم با اشاره به برگزاری بیست و سه نشست در قالب شورای مدیران در وزارت علوم بر تداوم اینگونه نشست ها تاکید کرد و گفت: این نشست به قصد هم افزایی و مشارکت در تحقق اهداف وزارت علوم سامان دهی شده، زیرا پیوسته و مستمرا باید مسئولیت خود را به یکدیگر القا کنیم.

وی افزود: نباید نسبت به آنچه به آن دست یافته ایم قانع باشیم بلکه باید نسبت به تحقق کامل اهداف وزارت علوم نگرانی مقدس داشته باشیم زیرا بیش از ۴ میلیون دانشجو و ۸۰ هزار عضو هیات علمی تحت تاثیر برنامه ریزی و عملکرد ما در وزارت علوم هستند.

قائم مقام وزیر علوم با اشاره به تصویب قانون پیشگیری از تقلب در آثار علمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید به سرعت و با هماهنگی تمامی حوزه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و تنقیح قوانین آیین نامه های این قانون را تدوین و برای تصویب به هیات دولت بفرستیم تا متخلفان به جدیّت مقابله با تقلب علمی و اجرای این قانون پی ببرند.

وی بر ضرورت تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان حوزه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و حقوقی وزارت علوم برای تدوین آیین نامه قانون پیشگیری از تقلب در آثار علمی تاکید کرد.

201

کد خبر: 823800

وب گردی

وب گردی