کولیبالی پنالتی نکرد/ به کلین شیت فکر نمی کنم هدفم موفقیت استقلال است

دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی با استقلال کولیبالی خطایی انجام نداد که داور پنالتی بگیرد.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: بازی خیلی خوبی با استقلال تهران انجام دادیم و در زمین تاکتیک های سرمربی را روی اصول به کار گرفتیم ، به همین خاطر موفق شدیم یک امتیاز مهم از آبی پوشان پایتخت بگیریم.

وی افزود: در بازی با استقلال و تراکتور تنها من نبودم که مانع گل خوردن تیم شدم بلکه از خط حمله تا دفاع بازیکنان تلاش کردند و با غیرت در زمین حاضر شدند تا استقلال گلی دریافت نکند.

شیخ ویسی عنوان کرد: برای اینکه فصل جدید را خوب شروع کنم در تمرینات پیش فصل با انگیزه بالا و دقت زیاد شرکت کردم و خوشحالم که تا الان دروازه ام را بسته نگه داشتم. تمام تلاشم را می کنم تا در ادامه مسابقات لیگ برتر همین روند را ادامه دهم.

دروازه بان استقلال خوزستان تصریح کرد: استقلالی ها معتقد بودند که روی شهباززاده خطایی صورت گرفته اما به نظر من کولیبالی مرتکب خطا نشد و بهتر است کارشناسان نظر نهایی را اعلام کنند.

وی تاکید کرد: از این که تنها دروازه بانی هستم که تاکنون دروازهاش در دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر بازنشده خوشحال هستم اما به کلین شیت فکر نمی کنم و تنها هدفم موفقیت تیم استقلال خوزستان است.

کد خبر: 823813

وب گردی

وب گردی