دلخوری از تعریف و تمجیدها/کسی قائدی را بزرگ نکند،مصاحبه ممنوع!

بازیکن جوان استقلال مورد توجه زیادی قرار گرفته است و استقلالی ها نگران این اوضاع هستند.

به گزارش ایسکانیوز،منصوریان در مورد حضور این بازیکن جنوبی در تیم نگران است زیرا معتقد است که این همه تعریف و تمجید تنها به ضرر این بازیکن است و بزرگ کردنش در این مقطع به ضرر وی و استقلال تمام می شود.

این در حالی است که این بازیکن به دستور استقلالی ها حق مصاحبه و مساعدت با افرادی که خود را به وی نزدیک می کنند که ذهنش را منحرف کنند را ندارد و باید در حال حاضر و در این برحه تنها به فکر تمرین و حفظ آمادگی اش باشد و دیگر مسائل را به فراموشی بسپارد تا بتواند پیشرفت کند.

قائدی بازیکن هجده ساله ای است که منصوریان حساسیت زیادی روی این بازیکن دارد و حتی اعلام کرده که وی باید شدیدا تحت نظر مربیان تیم باشد زیرا حضور در استقلال و در دید بودن باعث می شود که این جوان خیلی زود به حاشیه برود و با مشکلات زیادی مواجه شده و فوتبالش تباه شود.

مربی استقلال از فوتبالی ها نیز خواسته تا این بازیکن را خیلی بزرگ نکنند تا مدتی از حضور وی در ترکیب تیم بگذرد و قائدی در تیم جا بیفتد و به حضور در استقلال عادت کند زیرا در غیر این صورت این بازیکن خیلی زودتر از تصورات در حاشیه فرو می رود و این اطرافیان هستند که باید هوای وی را داشته باشند.

کد خبر: 823846

وب گردی

وب گردی