فاجعه ای که صدای همه را در آورد/صدای اعتراض هیات مدیره!

استقلال دو دیدار در لیگ انجام داده اما این در حالی است که هیچ گلی توسط آبی ها به ثمر نرسیده است.

به گزارش ایسکانیوز،دو هفته از لیگ هفدهم گذشت و استقلال تا به اینجا در این دو بازی فقط یک امتیاز کسب کرده و تنها تیمی است که هیچ گلی به ثمر نرسانده است.
این اتفاق در حالی برای تیم منصوریان رخ داده که آنها در 30 هفته لیگ قبل در 28 هفته موفق به گلزنی شدند و فقط در دو مسابقه گل نزدند. حالا آنها تنها در دو هفته اول رقابت های فصل جدید به آمار سال قبل در سی مسابقه رسیدند و این نشان می دهد که تیم منصوریان چقدر در فاز هجومی دچار مشکل شده است.

البته منصوریان امید زیادی به بازیکنان جدید خود در خط حمله داشت اما به فاصله گذشت دو هفته از لیگ مربی استقلال از جذب دو بازیکن نامی در خط حمله پشیمان شده و حتی شنیده می شود که در محفلی عنوان شده که مهاجمان استقلال روی هم به اندازه کاوه رضایی و منشا که به تیم رقیب رفتند اماده نیستند و اگر این روند ادامه دار باشد قطعا تیم به مشکل می خورد و امتیازها یکی پس از دیگری از دست می رود.
حال باید دید در بازی برابر تراکتورسازی مهاجمان استقلال موفق می‌شوند طلسم دوهفته‌ای را بشکنند یا خیر زیرا در این مورد اعضای هیات مدیره نیز اعتراض کردند و معتقدند که مربیان در این اتفاق مقصر هستند زیرا باید مهاجمان آماده ای جذب استقلال می شدند زیرا هزینه زیادی برای بازیکنان جدید شده و نتیجه این هزینه آمار تاسف بار در دو هفته لیگ است!

کد خبر: 823848

وب گردی

وب گردی