منصوریان در انتظار ابراهیمی و مصدومان/شاید درد دوا شود!

استقلال با نفراتی که جذب کرده توقعات را برآورده نکرده و این موضوع باعث شده آرامش منصوریان برهم خورده و به فکر بازیکنان قدیمی اش باشد.

به گزارش ایسکانیوز،مصدومیت امید ابراهیمی پیش از شروع فصل یکی از بدشانسی‌های بزرگ استقلال بود.

آنها که در هفته اول هم به جز ابراهیمی، نورافکن را هم در خط هافبک نداشتند، برای ادامه بازی‌ ها نیاز شدیدی به یکی از موثرترین بازیکنانشان در یکی دو فصل اخیر دارند. درباره آخرین وضعیت ابراهیمی خبر رسیده که این بازیکن تا ۱۰ روز دیگر می‌تواند تمرینات خودش با استقلال را شروغ کند.

البته که چون دوران بدنسازی را پشت سر نگذاشته و فرصت بیشتری می‌خواهد، این امکان وجود دارد که از هفته پنجم امکان حضور در ترکیب را داشته باشد. منصوریان نیز به شدت منتظر بازگشت امید است. چراکه چشمی هنوز تا مرز آمادگی فاصله دارد.

این در حالی است که منصوریان امید زیادی به دو بازیکن دیگر تیمش نیز دارد زیرا بازیکنان جدید استقلال عملکردی مقابل تصورات استقلالی ها داشتند و مربیان احساس نیاز زیادی به باقری و اسماعیلی نیز دارند که در کنار ابراهیمی بخشی از مشکلات فعلی تیم را سروسامان دهند و تیم را از این وضعیت نجات دهند.

از طرفی بازگشت نورافکن و حسینی نیز دردی از تیم دوا نکرد ضمن اینکه به نظر تیم در خط دفاعی بهتر از خطوط دیگر در زمین مسابقه ظاهر شد.

منبع: مشرق نیوز

کد خبر: 823850

وب گردی

وب گردی