برتری نونهالان و جوانان استقلال در لیگ‌های پایه/حضور مدرس فدراسیون فوتبال در آکادمی استقلال

مدرس بین‌المللی فدراسیون فوتبال روز گذشته به دعوت مدیر آکادمی باشگاه استقلال دیدار نونهالان این باشگاه را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش ایسکانیوز ،محمدرضا نظری پور مدرس بین‌المللی فدراسیون فوتبال روز گذشته در جریان دیدار‌ تیم های نونهالان استقلال و شهدای کیوج در ورزشگاه شهید فکوری حاضر شد و برای دقایقی با اعضای کادر فنی تیم نونهالان استقلال گفت‌و‌گو کرد.

وی به دعوت صادق ورمزیار برای بررسی وضعیت تیم‌های پایه استقلال در این ورزشگاه حاضر شد و با مربیان استقلال،مقداد خدابنده، نوید فریدی،محمد مهدی یعقوب و امیر مشاری گفت‌و‌گو کرد.

تیم نونهالان استقلال در این دیدار که از سری مسابقات لیگ نونهالان برگزار می شد با تک گل امیر حسین مرادی موفق شد حریف خود را شکست دهد.

همچنین روز گذشته تیم فوتبال جوانان استقلال نیز با نتیجه دو بر یک تیم پدیده عرش را شکست داد. در این دیدار حسین توکلی و سامان حاجیوند گلهای استقلال را به ثمر رساندند.هدایت تیم جوانان استقلال بر عهده محمد فدایی است.

تیم فوتبال امید استقلال که هدایت آن بر عهده محمد نوازی دستیار علیرضا منصوریان است از ساعت 14 امروز در ورزشگاه هویزه به مصاف دلوار افزار خواهد رفت.

602

کد خبر: 823898

وب گردی

وب گردی