دست نشان: از بین نوری و زارع باید یکی را انتخاب می کردم/ ملوان باید یک فرمانده داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: از بین مازیار زارع و پژمان نوری باید یکی را برای حضور در تیم انتخاب می کردم.

به گزارش ایسکانیوز، نادر دست نشان در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد شرایط ملوان اظهار داشت: بیش از دو ماه از شروع کارم با تیم ملوان می گذرد. ابتدا از بازیکنان تست گرفتیم و سپس بازیکنان سربازی که شرایط حضور داشتند کار را ادامه دادیم. 8 بازی تدارکاتی داشتیم که در همه مسابقات پیروز شدیم. متاسفانه دو مهاجم ما مقانلو و شنانی مصدوم هستند. در مجموع بازی سختی مقابل برق جدید شیراز داریم. حریف ما ناشناخته است. این تیم از لیگ دسته دو آمده است و تیم های لیگ دسته دومی سخت هستند. فصل گذشته پارس جنوبی و سپیدرود از دسته دوم آمدند و به لیگ برتر صعود کردند. امیدوارم با حمایت تماشاگران یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و یک برد را به مردم ایران هدیه کنیم.

سرمربی ملوان در مورد وضعیت لیگ یک گفت:پروسه لیگ یک بسیار سخت است. تیم ها باید تمامی هفته ها برنامه ریزی کنند تا در جایگاه مناسبی قرار بگیرند اما در دور برگشت که میزان مصدومیت و محرومیت بازیکنان بیشتر می شود شرایط سخت است اما نباید از شروع مسابقات غافل بود که شروع خوب در مسابقات خیلی مهم است.

دست نشان در مورد جوانگرایی مایلی کهن در ملوان اظهار داشت: ضمن تشکر و تقدیر از مایلی کهن که فصل گذشته زحمت زیادی کشید به نظرم تلفیق جوانی و تجربه می تواند شرایط تیم را بهتر کند. ملوان نسبت به فصل گذشته جوان تر شده است و به جز سه چهار بازیکن با تجربه بیشتر بازیکنان ما زیر 23 سال هستند و 17 بازیکن سرباز داریم. بازیکنان با تجربه لیگ یکی را جذب کردیم. بخصوص پژمان نوری که بازیکن با تجربه ای است.

وی در مورد اینکه چرا مازیار زارع به ملوان برنگشت، عنوان کرد: مازیار بازیکنی دوست داشتنی است و ارتباط خوبی هم با او داریم. اعتقادم برای کار گروهی این است که یک فرمانده در تیم داشته باشیم. هم زارع و هم نوری بازیکنان خوبی هستند. شخصیت مازیار بالاست و به خودم اجازه نمی دهم او را نیمکت نشین کنم نباید یک کشتی دو ناخدا داشته باشد. یکی از این دو باید در زمین قرار می گرفت البته از مازیار خواستم که به عنوان مربی به ملوان بیاید.

602

کد خبر: 823902

وب گردی

وب گردی