افتتاح بازارچه فروش ماهی خرم‌آباد در هفته دولت

استاندار لرستان از افتتاح بازارچه فروش ماهی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: میزان مبتلا شدن به بیماری‌های قلبی در لرستان دو درصد از مقدار میانگین کشور بیشتر است.

وی افزود: علت بزرگ این امر مصرف زیاد گوشت قرمز در بین مردم است و باید با ایجاد فرهنگ‌سازی در این رابطه، زمینه را برای کاهش مصرف گوشت قرمز و افزایش مصرف ماهی فراهم می‌شود.

استاندار لرستان با تاکید به ضرورت ایجاد بازارچه فروش ماهی در لرستان خاطرنشان کرد: با احداث این بازارچه، ماهی با قیمت مناسب به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد و تمایل آن‌ها برای مصرف ماهی بیشتر می‌شود.

بازوند در ادامه با احداث رستوران‌ غذاهای دریایی اشاره کرد و گفت: رستوران‌های بیشتری باید در استان ایجاد شوند و برای تحقق این امر نیز نیازمند ارائه تسهیلات و خدمات به کسانیکه که برای انجام این کار تمایل دارند، است.

وی در ادامه با تاکید بر برندسازی محصولات کشاورزی در لرستان، تصریح کرد: لرستان در زمینه تولید محصولات کشاورزی ظرفیت‌های خیلی خوبی دارد که اگر از آن استفاده شود، ایجاد اشتغال و اقتصاد استان لرستان به توسعه می‌رسد.

استاندار لرستان با بیان اینکه برندسازی محصولات کشاورزی در استان نیازمند سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های استان لرستان باید جور بخش خصوصی را بکشند تا این امر‌ محقق شود.

901

کد خبر: 823903

وب گردی

وب گردی