پذیرش بدون آزمون در بیش از 80 رشته‌ تحصیلی در واحد مغان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان گفت:دانشگاه آزاد اسلامی پس از 35 سال خدمات برجسته آموزشی و پژوهشی به یک برند معتبر علمی تبدیل شده که داوطلبان می‌توانند با آسودگی خاطر این دانشگاه را انتخاب کنند و ادامه تحصیل دهند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر نعمت‌الله نعمتیاظهار کرد: واحد دامغان از دو نعمت ماندگار فضای آموزشی و نیروی متخصص علمی برخوردار است و به همین اعتبار به عنوان یکی از واحدهای مطرح دانشگاه آزاد اسلامی، توانسته نقش مهمی در آموزش عالی کشور داشته باشد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد دامغان به تجهیزات آموزشی روزآمد و تعدادی از کلاس‌های هوشمند این واحد اشاره کرد و گفت: همراه با همکاران دانشگاهی تلاش کرده‌ایم شرایط ایده‌آل آموزشی را فراهم سازیم بنابراین داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام اولیه به سایتwww.azmoon.org مراجعه کنند و پس از دریافت دفترچه راهنما و آشنایی با رشته­‌های گوناگون و متنوع، دانشجوی واحد دامغان شوند.

او افزود: دانشجو سرمایه­ ایجاد فضای آموزشی است و با حضور دانشجو، موسسات آموزشی رونق دارند و از عمده وظایف واحدهای دانشگاهی ایجاد پایگاه‌های هدایت تحصیلی است تا با راهنمایی موثر به بخشی از توانمندی‌های متعدد دانشگاه آزاد اسلامی اشاره شود و نسل پویا و جویای دانش سرزمین‌مان به راحتی در یکی از این واحدهای دانشگاهی ثبت‌نام کرده و با ادامه تحصیل، میهن اسلامی را در برابر تهدیدهای اقتصادی و تحریم‌ها ایمن کنند.

معاون آموزش واحد دامغان خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از انتخاب یکی از 83 رشته‌گرایش تحصیلی در این واحد دانشگاهی می‌توانند در سایت، ثبت‌نام اولیه کرده و به منظور ثبت نام نهایی به حوزه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان مراجعه کنند.

نعمتی عنوان کرد: در واحد دامغان فقط رشته داروسازی در مقطع دکتری حرفه‌ای از طریق آزمون، پذیرش دانشجو دارد و ثبت‌نام بدون آزمون در تمامی رشته گرایش­ ها، جز داروسازی ممکن است.

وی یادآور شد: مدارک ثبت‌نام نهایی و دیگر اطلاعات لازم در سایت دانشگاه به نشانی www.Damghaniau.ac.ir درج‌شده است.

200/202

کد خبر: 823932

وب گردی

وب گردی