مگویان از استقلال به فیفا شکایت کرد

مدافع ارمنی فصل گذشته استقلال بابت بدقولی باشگاه در پرداخت مطالبات 3 فصل گذشته اش به فیفا شکایت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مدیران باشگاه استقلال بعد از فسخ قرارداد با هرائر مگویان به این بازیکن قول داده بودند که مطالبات 3 فصل گذشته او را تا پایان هفته نقد پرداخت کنند که روز گذشته این مهلت به پایان رسید و اتفاقی نیفتاد.


با این شرایط وکیل بین المللی مگویان امروز از استقلال به فیفا شکایت کرد تا اوضاع این باشگاه در مجامع بین المللی پیچییده تر از قبل بشود. البته به جز این باشگاه باید طبق توافقی که با مگویان انجام داد قرارداد این فصل این بازیکن را مثل سایر بازیکنان پرداخت کند تا او بابت پول این فصلش به فیفا مجددا شکایت نکند.


مدیر برنامه مگویان با تایید این خبر گفت: طبق صحبتی که من روز گذشته با آقای توفیقی داشتم به ایشان اعلام کردم که با توجه به اینکه مطالبات 3 فصل گذشته مگویان پرداخت نشد و البته شنیدیم که بازیکنان پول های زیر میزی گرفته اند، از باشگاه استقلال به فیفا شکایت می کنیم. باشگاه قول داده بود تا پایان هفته مطالبات 3 هفته گذشته مگویان را نقد پرداخت کند.


او در پایان گفت: باشگاه طبق قرار قبلی باید پول قرارداد این فصل مگویان را هم نقد پرداخت کند تا اتفاق بدی نیفتد. بازهم می گویم کار از دست من خارج شده است و طبق قرار قبلی وکیل خارجی مگویان پیگیر شکایت این بازیکن از فیفا است.

602

کد خبر: 823975

وب گردی

وب گردی