قائم مقام رنو:  ادامه همکاری رنو با شرکای قدیمی ایران

قایم مقام شرکت رنو با اشاره به قرارداد مشترک ایدرو و این شرکت برای توسعه و تولید خودرو گفت :همکاری این شرکت با شرکای قدیمی ایرانی ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، تیری بلوره قائم مقام شرکت رنو در مراسم امضای قرارداد همکاری مشترک بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت پرتو نگین ناصح و گروه خودرو سازی رنو با اشره به استثنایی بودن این قرار داد گفت: خوشحالیم که این قرارداد با یکی از استراتژیک ترین کشورها برای رنو یعنی ایران به امضا رسید.
او با اشاره به پتاسیل بالای صنعتی، زیرساخت های خودروسازی نیروی انسانی توانمند ایران گفت :ایران شرایط ژئوپولیتیک استثنایی دارد و این قرار داد از نظر سرمایه گذاری انتقال تکنولوژی داخلی سازی و پرورش استعدادهای ایرانی، ایجاد مرکز مهندسی و خرید تولید خودروهای به روز و صادرات استثنایی است.
به گفته قایم مقام شرکت رنو این شرکت با حضور بدون وقفه در ایران از سال 2004 تعهد خود را ثابت کرده است و امضای این قرار داد تعهد و خواست قوی ما را برای حضور بلند مدت در ایران تایید می کند.

او از ادامه یافتن همکاری این شرکت با ایران خودرو و سایپا خبر داد و افزود :امضا این قرارداد قدمی رو به جلو و بلند برای همکاری مستمر میان ایران و رنو است .
402

کد خبر: 824072

وب گردی

وب گردی