دستگیری ماموران قلابی

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی مهرستان افرادی که خود را مامور معرفی می‌کردند و قصد کلاهبرداری داشتند در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها توسط افرادی مامورنما، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی فرماندهی مهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان افزود: ماموران در پی پایش‌های اطلاعاتی متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند. متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی و مواجهه با مالباختگان به جرم خود اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست جهت پیشگیری از اخاذی و سرقت افراد مامورنما توجه داشته باشند که ماموران مسئول تعیین و اعمال هیچ نوع مجازات کیفری و یا مالی مانند اخذ مبلغ جریمه به صورت مستقل نیستند.

منصوری ادامه داد: همه ماموران دولتی در زمان اجرای ماموریت در صورت درخواست شهروندان و حتی بدون درخواست فرد مکلف به ارائه کارت شناسایی هستند اما ماموران قلابی به تلاش می‌کنند از ارائه کارت شناسایی و یا حکم قضائی طفره بروند و در صورت جعل آن نیز فرصت مطالعه دقیق کارت و یا حکم را از قربانیان خود می‌گیرند.

901

کد خبر: 824105

وب گردی

وب گردی