تجلیل از خبرنگاران حوزه انتظامی در مازندران

خبرنگاران حوزه انتظامی مازندران در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تجلیل شدند.

به گزارش ایسکانیوز،مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه انتظامی مازندران با حضور سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حسین قربانی مدیرخانه مطبوعات مازندران در سالن پردیس نیروی انتظامی مازندران برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی‌رضا باقری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران ظهر امروز در این مراسم گفت: امروز در دنیای اطلاعات تولید محتوای سالم نیاز زندگی اجتماعی بوده و در این زمینه رسانه‌ها نقشی ارزنده دارند.

وی افزود: امروز عصر انفجار اطلاعات است و نانوفناوری و بیوفناوری در این عصر مشهود بوده و استفاده مطلوب از فناوری‌های اطلاعاتی از مهمترین ابزارها در تنویر افکار عمومی است.

وی آگاهی بخشی و انتشار اخبار دقیق و درست را از مهم‌ترین نیازهای خبری دانست. باقری، سرعت در انتقال اطلاعات را مهم‌ترین عنصر فعالیت خبرنگاران دانست و تصریح کرد: با گسترش شبکه‌های تکنولوژی و فضای مجازی تولید اخبار صورت میگیرد و امکان انتشار خبر وجود دارد و فرصتی استثنایی است که به بهترین وجه خبرنگاران بهره می‌گیرند.

معاون انتظامی مازندران افزایش دانش اجتماعی مردم و جوانان را نیاز امروز دانست و تاکید کرد: دشمنان در تهدید نرم کار می‌کنند و وظیفه رسانه‌ها در این زمینه سنگین است و رسانه‌ها وظیفه تولید دانش در تهدید نرم اجتماعی را برعهده دارند.

برگزاری جشنواره پلیس و رسانه

حسین قربانی، مدیر خانه مطبوعات مازندران نیز با گرامیداشت یاد اصحاب رسانه متوفی اظهار داشت: تنگناهایی در حوزه رسانه وجود دارد که تعامل دو سویه ناجا و خبرنگاران می‌تواند در تسریع اخبار موثر باشد.

وی با بیان اینکه تکثر شبکه‌های مجازی سبب شد تا اخبار پلیسی اخبار ضد و نقیض شنیده شود و خواهان شفافیت خبری در این زمینه شد.

قربانی خواستار ایجاد اتاق فکر رسانه ای و برگزاری جشنواره پلیس شد و خبرنگاران را همیاران پلیس دانست و بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه بازوان قوی اطلاع رسانی محسوب می‌شوند.

قربانی تصریح کرد: تسریع در اطلاع رسانی اخبار و رویداهای اجتماعی و پلیسی و آسیب‌های اجتماعی با اولویت صحت در عرصه اطلاع رسانی حائز اهمیت است.

وی راه اندازی اتاق فکررسانه و پلیس را یکی از اقداماتی برشنرد که می‌تواند به گسترش همکاری‌های رسانه ای پلیس و رسانه کمک کند.

در این مراسم ضمن برش کیک تولد اصحاب رسانه توسط مسئولان، جمعی از خبرنگاران فعال حوزه انتظامی مازندران تقدیر شدند.

901

کد خبر: 824153

وب گردی

وب گردی