آتش در انبار ایرانسل کرمان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از اطفاِی آتش سوزی گسترده در انبار ایرانسل محور کرمان به زرند خبر داد و گفت: به علت شدت حادثه یک آتش نشان حین انجام وظیفه از ناحیه کتف دچار سوختگی شد.

به گزارش ایسکانیوز علی عسکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی در انبار ایرانسل واقع در کیلومتر 2 جاده کرمان - زرند رخ داد و پس از چندین ساعت تلاش آتش نشانان فداکار اطفاِی شد.
وی تصریح کرد: خسارت آتش سوزی به یک مزرعه پرورش بلدرچین در مجاورت انبار ایرانسل نیز رسید و متاسفانه تمامی این پرندگان تلف شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان با بیان اینکه طی تماس تلفنی با سامانه 125 در ساعت 12 و 51 دقیقه گزارش وقوع این حادثه به آتش نشانی اعلام شد گفت: پس از چهار دقیقه تیم های عملیاتی این سازمان در محل حادثه حضور یافتند.
مدیرعامل آتش نشانی کرمان با بیان اینکه ایستگاه شماره پنج آتش نشانی به سرعت وارد عمل شد گفت: عملیات اطفای حریق در نهایت با تلاش بی وقفه 30 آتش نشان دقایقی پیش کنترل و اطفا شد.
وی با اشاره به شدت خسارات وارده به انبار ایرانسل و مزرعه پرورش بلدرچین افزود: علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در حال بررسی است.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زیر نظر شهرداری و دارای 10 ایستگاه در کرمان است.

کد خبر: 824263

وب گردی

وب گردی