اولین گام سازندگان در ایجاد اتحاد استراتژیک/ حمایت از شرکت های سازنده ایرانی در جهت جلوگیری از واردات تجهیزات نفتی

نشست مشترک "مجتمع گاز پارس جنوبی" و "انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران" با هدف تقویت روابط بین سازندگان و مدیران ارشد و میانی شرکت های عملیاتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال "انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران " با رویکرد توسعه فضای کسب وکار برای اولین بار در کشور اقدام به برگزاری تورهای صنعتی با شرکت های عملیاتی فعال در صنعت نمود.

بر اساس نیاز اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و اهمیت " مجتمع گاز پارس جنوبی" برگزاری این تور را در دستور کار خود قرار داد تا اعضای انجمن در قالب گروه‌های تخصصی و اولویت این مجتمع با این بخش بیشتر آشنا شوند. لذا بر همین اساس سه گروه ماشین آلات دوار، شیرآلات صنعتی و ایمنی و آتش نشانی برای این تور صنعتی فراخوانده شدند. پس از انتشار اطلاعیه برای این سه گروه قریب به 60 شرکت اعلام آمادگی نمودند که مطابق هماهنگی های به عمل آمده همه شرکت ها خود را در قالب یکپارچه و هماهنگ معرفی نمایند. لذا با راهبری دبیرخانه انجمن این مهم صورت گرفت.

تقویت روابط بین سازندگان و مدیران ارشد و میانی شرکت های عملیاتی، ایجاد فرصت معرفی برای شرکت هایی که هنوز موفق به همکاری با شرکت کارفرمایی مد نظر نشده اند، ایجاد فرصت معرفی محصولات جدید، مشارکت این تشکل صنفی در رفع مشکلات اعضای حاضر در تور، اعلان حضور و تقویت برند انجمن بعنوان تنها تشکل صنفی حرفه ای کشور در این صنعت، ایجاد فضا جهت طرح مشکلات و مطالبات عمومی سازندگان و تدوین راهکار با مشارکت شرکت، تقویت روابط بین مدیران شرکت های کارفرمایی و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، حمایت از شرکت های سازنده ایرانی و جلوگیری از واردات تجهیزات از اهداف برگزاری این تور صنعتی است.

انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، امیدوار است با مشارکت شرکت های کارفرمایی و حمایت مدیران ستادی وزارت نفت ، بتواند این فستیوال ساخت داخل را که با اهداف ذکر شده آغاز کرده است، به درستی و با رسیدن به اهداف مورد نظر در سالی که به نام تولید و اشتغال نامگذاری شده است ، پیاده سازی نماید.

در این فستیوال ساخت داخل که برای اولین بار در کشور توسط انجمن صورت می گیرد ، سه گروه تخصصی از ده گروه فعال در انجمن حاضر هستند. 33 شرکت در گروه ماشین الات دوار، 18 شرکت در گروه شیرآلات و 7 شرکت در گروه ایمنی و آتش نشانی از طرف مجتمع هم تمامی مدیران بخش بازرگانی ، مکانیک و ایمنی از ده پالایشگاه مستقر در این مجتمع حضور خواهند داشته و معرفی و بحث های فنی در سه کارگاه تخصصی و ومجزا در طول یک روز انجام خواهد گرفت.

گفتنی است نشست مشترک "مجتمع گاز پارس جنوبی" و "انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران امروز 17 مردادماه در عسلویه برگزار می‌شود.

402

کد خبر: 824363

وب گردی

وب گردی