رئیس دانشگاه علم وصنعت ایران در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

رییس دانشگاه علم وصنعت ایران با صدور پیامی هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد ماه (روز خبرنگار)، یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید «محمود صارمی » است، شهید گرانقدری که فراغش بهانه ای شد برای گرامیداشت «روز خبرنگار»، روزی از جنس حرمت و عشق به قلم.

این روز، روز پاسداشت حق گویی و حق جویی و فرصتی است تا از یک سال زحمت و تلاش بی‌وقفه و بدون چشمداشت اهالی رسانه و خبر تجلیل و قدر‌شناسی شود. تجلیل از خبرنگارانی که پیشرفت و تحول در حوزه علمی کشور مرهون تلاش و پیگیری مجدانه آن‌هاست.

بدون تردید نقش و جایگاه خبرنگاران در بیان واقعیات و به تصویر کشیدن رویدادهای حوزه دانشگاه و علم و فناوری در همه ادوار از اهمیت و تأثیر بسیار بالایی در آگاه‌ سازی مردم برخوردار بوده و چه بسا سرمنشاء اتفاقات بزرگ و تحول آفرین بوده است.

بی‌شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما دانشگاهیان علم و صنعت ایران همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالی علمی و آموزشی نظام جمهوری اسلامی بهره برده‌ایم.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه، خبرگزاری ها، سایت های اطلاع رسانی و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران حوزه دانشگاه که با قلم و بیان صریح و صادقانه و با تلاش فراوان اتفاقات این حوزه را پوشش می‌دهند، سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه را از خداوند متعال خواهانم.
با آرزوی توفیق الهی

دکتر محمد علی برخورداری

رئیس دانشگاه علم وصنعت ایران

200/202

کد خبر: 824382

وب گردی

وب گردی