طلایی :دهه اخیر مدیریت شهری دوره‌ای طلایی و تکرارناپذیر است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خدمات انجام شده در دوره اخیر مدیریت شهری شهرداری تهران این دوره ۱۰ ساله را دوره‌ای طلایی و تکرار ناپذیر دانست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در تذکری پیش از دستور در سیصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با تبریک روز خبرنگاران به فعالان رسانه و مطبوعات کشور خبرنگاران را طلایه داران جبهه آگاهی و چشمان بیدار مردم خواند و اظهار داشت: به دلیل نوع کار خود در گذشته نیز با رسانه‌های مختلف ارتباط داشته است. وظیفه خبرنگاران خوب دیدن، خوب شنیدن و بیان واقعیات است.

وی از هیئت رئیسه شورا درخواست کرد که در پایان فعالیت 4 ساله چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از فعالیت خبرنگاران این حوزه تقدیر به عمل آید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین خواستار شد که در پایان این دوره چهارساله از فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز به نحو مناسبی تجلیل به عمل آید.

طلایی همچنین پیشنهاد داد با توجه به اعلام اسامی برتر کنکور سال 96 برگزیدگان رشته‌های مختلف کنکور در جلسه آینده به شورا دعوت شوند و از‌ آنها تجلیل به عمل آید.

وی در ادامه نطق پیش از دستور خود به افتتاح خط 8 مترو تهران پرداخت و گفت: باید از مدیریت شهری و شهردار تهران نیز تقدیر کرد که افتتاح خط 8 مترو را به سرانجام رساند و امروز افتخار شورای شهر تهران این است که با همت اعضا و مدیران شهری خطوط مترو به حدود 300 کیلومتر رسانده شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دهه اخیر فعالیت مدیریت شهری دوره طلایی و تکرار ناپذیر است و این یک شاهکار است و شاید این دهه دیگر تکرار نشود، گفت: در این دوره 300 کیلومتر مترو و 131 ایستگاه به بهره‌برداری رسیده و ظرفیت جابجایی مسافریان مترو نیز به 4 میلیون و 800 هزار نفر ارتقا یافته است.

طلایی در ادامه سخنان خود به ضرورت توجه به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی پرداخت و گفت: با توجه به تغییر و تحولایت که در شورا و شهرداری خواهیم شد ضرورت دارد که توجه شود اقدامات شهرداری تهران برای بزرگداشت اربعین حسینی و راهپیمایی بزرگ اربعین تحت‌الشعاع قرار نگیرد و از همکارانمان آقایان مسجد جامعی و سالاری هم درخواست دارم که در شورای پنجم پیگیری شود که این موضوع به نحو احسن ادامه یابد.

وی همچنین به اعتراضات برخی از شهروندان در خصوص تبدیل برخی از محلات شهر به محل خرید و فروش خودرو و یا تجمع و توقف وانت‌ها جهت فروش میوه اشاره کرد و از مدیران شهرداری خواستار رفع این مشکلات شد.

705

کد خبر: 824399

وب گردی

وب گردی