تیم ملی تکواندو به ازبکستان می‌رود

مردان تکواندوکار کشورمان که با هدایت مهدی بی باک خود را برای حضور در "جام ریاست فدراسیون جهانی" در آسیا آماده کرده‌اند، صبح فردا (چهارشنبه) راهی "تاشکند" ازبکستان می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا از روز جمعه (20 مردادماه) به مدت 3 روز در "تاشکند" ازبکستان برگزار می‌شود که براساس تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو و به منظور افزایش انگیزه بازیکنان و تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها، هر تیم می‌تواند علاوه بر ترکیب کامل خود، مدال آوران این رویداد را در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 نیز همراه داشته باشد.

تیم‌ملی کشورمان که با ترکیب 6 نفره برای حضور در این رویداد تمرینات خود را پشت سر گذاشته بود با توجه به آسیب دیدگی محمد کاظمی و ابوالفضل یعقوبی در نخستین مرحله مسابقات گرندپری 2017 با 4 تکواندوکار در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

حمیدرضا هادیان (وزن 58- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن 63- کیلوگرم)، امیرحسین ساسان (وزن 80- کیلوگرم) و سجاد مردانی (وزن 87+ کیلوگرم) تکواندوکاران حاضر در این تیم هستند که فردا (چهارشنبه) به همراه هادی افشار راهی "تاشکند" ازبکستان خواهند شد.

مهدی بی باک و علیرضا نصرآزادانی نیز از روسیه به ازبکستان سفر کرده و به تیم ملحق می‌شوند.

گفتنی است؛ مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20،‌ 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

603

کد خبر: 824415

وب گردی

وب گردی