بیرانوند بهترین دروازه بان آسیا است/ هدفمان قهرمانی مجدد پرسپولیس است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس بهترین دروازه بان آسیا است.

ایگور پانادیچ در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: در سوپرجام بازی سختی با نفت تهران داشتیم و این تیم کار خود را در لیگ بسیار عالی شروع کرد. به همین علت بازی سختی با این تیم در هفته سوم خواهیم داشت. با این حال پرسپولیسی ها با همان انگیزه و اشتیاق به برد وارد زمین خواهند شد و در نهایت دوست داریم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در مورد عملکرد بیرانوند تاکید کرد: با وجود همه فشار ها عملکرد خیلی خوبی داشته و به نظرم او بهترین دروازه بان آسیا است. همچنین دروازه بان پرسپولیس در یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌ها عضویت دارد.

پانادیچ ادامه داد: علیرضا بیرانوند در دو بازی ابتدایی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز عملکرد خوبی داشت و کار خود را به بهترین شکل در زمین مسابقه انجام داده است و از عملکرد او کاملا راضی هستیم. او در فصل گذشته، هم در لیگ و هم در تیم ملی کم گل دریافت کرده و گرفتن دستکش طلا حق این بازیکن بوده است.

مربی پرسپولیس عنوان کرد: سال گذشته قهرمان لیگ برتر شدیم و امسال هم آرزو می کنم و دوست دارم که برای سال دوم قهرمان لیگ برتر شویم. با عملکردی که در دو هفته اول داشتیم مشخص است که هدفمان قهرمانی و گرفتن جام است.

خبرنگار: پوریا پورعرب

مترجم: گلاره خادم وصال

600

کد خبر: 824419

وب گردی

وب گردی