حمله جادوگران به فوتبال ایران / پول بدهید، گل بزنید و  فیکس شوید

از گذشته تاکنون بحث وجود جادوگر در فوتبال داغ بوده و این اتفاق مجدد برسرزبان ها افتاده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پدیده جادوگری در فوتبال برای امروز و دیروز نبوده و عده‌ای از مربیان و بازیکنان سال‌ها است که به خرافات اعتقاد دارند.

جادوگری در فوتبال ایران موضوعی است که بیشتر از هر چیز دیگری در تمام سال‌های گذشته با بهت و حیرت اهالی فوتبال همراه شده است. برای خیلی از افراد قابل باور نیست که برخی مربیان، بازیکنان و مدیران باشگاه در فوتبال ایران برای نتیجه گرفتن دست به دامان افرادی می‌شوند که ادعای داشتن نیروی ماورا طبیعی دارند. البته هر چقدر هم که درک و باور این ماجرا سخت باشد اما وجود سحر و جادوگری در فوتبال ایران سال‌ها است که تایید شده.

جالب اینجاست که غزال تیز پای فوتبال ایران ،خداداد عزیزی، چند وقت پیش مصاحبه‌ای انجام داد و اعلام کرد جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد.

او حتی در این خصوص گفت: من به چشم خودم مدیری را دیدم که اعتقاد داشت می‌تواند جادوگری کند. او روزگاری مدیر یک تیم باشگاهی شد، زمانی که بازی داشتند می‌پرسید کدام بازیکن حریف خطرناک است؟ مثلاً، نام یک بازیکنی را می‌بردند و او نیز نام آن بازیکن خاص تیم حریف را در کیسه‌ای فوت می‌کرد و سرکیسه را می‌بست و می‌گفت آن بازیکن دیگر خطری نخواهد داشت. این اتفاق باعث شد تا این تیم بتواند پس از مدت‌ها شکست چهار بازی پیاپی را ببرد!

حال اخیراً متوجه شدیم که تعدادی بازیکن فوتبال برای اینکه موفق شدند به تیم حریف گل بزنند نزد جادوگری محلی حاضر می‌شوند تا با کمک او بتوانند خودشان را در ترکیب اصلی فیکس کنند. جادوگری در یکی از شهرهای شمال کشور فعالیت می کند که بازیکنان و مربیان فوتبال از او کمک می‌گیرند. باید دید کمیته اخلاق برای جلوگیری و ورود مجدد جادوگرها در فوتبال ایران چه اقدامی انجام می‌دهد و آیا مسئولان کمیته مثل گذشته به این موضوع رسیدگی خواهند کرد.

*پوریا

600

کد خبر: 824453

وب گردی

وب گردی